Abstract:
У статті порушується проблема методики навчання здобувачів
вищої освіти мистецьких спеціальностей начерків і замальовок фігури
людини як основи академічного рисунку. Визначено та диференційовано
ключові поняття: «рисунок», «малюнок», «академічний рисунок»,
«начерки», «замальовки». Авторами розроблено, описано й унаочнено
алгоритм опанування начерків і замальовок фігури людини, який включає
шість етапів. Наголошується на важливості виконання студентамихудожниками начерків і замальовок для вивчення освітніх компонентів
професійного спрямування.
Description:
Гуржій І. Алгоритм опанування начерків і замальовок фігури людини здобувачами вищої освіти мистецьких спеціальностей / І. Гуржій, Д. Коршунов // Естетика і етика педагогічної дії. — 2025. — Вип. 31. — С. 197-205.