Abstract:
Статтю присвячено аналізу теоретичних аспектів гейміфікації в освітньому
процесі закладів вищої освіти. Розкрито сутність поняття «гейміфікація», «гейміфікація в освіті» в психолого-педагогічному аспекті. Сутність гейміфікації як інноваційного підходу розглядається як технологія, що сприяє підвищенню мотивації студентів, формуванню зaгальних і фахових компетентностей, покращенню навчальних результатів тощо. Проаналізовано основні елементи гейміфікації, що забезпечують ефективність її застосування: цілі та завдання, правила гри, система винагород, рівні та прогресія, зворотний зв’язок, змагання та співпраця, наратив та контекст. Розкрито ключові функції гейміфікації, серед яких
мотиваційна, організаційна, регулятивна, комунікативна, контролювальна, розви-
вальна, функції залучення та підсилення.
Представлено роль гейміфікації у формуванні сучасного освітнього середо-
вища, яке активізує когнітивну, емоційну, соціальну та поведінкову діяльність здо-
бувачів вищої освіти. Приділено увагу проблемам і перспективам упровадження
гейміфікації у вищій школі.