Abstract:
У статті розглянуто сучасні підходи до викладання медичної та біологічної фізики в закладах вищої освіти з акцентом на інноваційні педагогічні методики. Досліджено інтеграцію традиційного наукового підходу з новітніми освітніми технологіями,
такими як гейміфікація, інтерактивне моделювання, віртуальні лабораторії, тематичні дослідження та використання мультимедійних ресурсів. Розкрито потенціал цифрових платформ для проведення занять, зокрема використання електронних підручників, відеоінструкцій, тестових програм, спрямованих на підвищення ефективності навчання. Особливу увагу приділено міждисциплінарному підходу, який дає змогу інтегрувати знання з біології, медицини та фізики, а також практико зорієнтованому навчанню, спрямованому на формування професійних компетенцій у майбутніх спеціалістів. Окреслено переваги використання зворотного зв’язку та персоналізованих освітніх траєкторій в освітньому процесі.
Надано рекомендації педагогам щодо створення сприятливого навчального середовища, що стимулює пізнавальну діяльність здобувачів вищої освіти. У розвідці також наголошено на необхідності модернізації
освітніх програм відповідно до вимог сучасної медицини та біофізики.