dc.contributor.author |
Борисова, С. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-07T09:34:38Z |
|
dc.date.available |
2025-03-07T09:34:38Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.other |
УДК 76.03/.09:378.147:37.012.3:7.021.22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10966 |
|
dc.description |
Борисова С. Застосування case study при формуванні портфоліо графічного дизайнера / С. Борисова // Зб. матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасного дизайну. — 2024. — С. 254-257. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Подано результати аналізу потенціалу застосування case study при
формуванні портфоліо графічного дизайнера. Узагальнено, що case study є
ефективною маркетинговою стратегією зміцнення довіри, притаманною
для різних сфер діяльності, що зосереджена на внутрішніх процесах, як на
проблемі, так і на споживачеві. Case study розглядається як вид презентації
в портфоліо виконаних графічним дизайнером проєктів для демонстрації
потенційному клієнту шляху вирішення проблеми під час проєктування
об’єкту дизайну, зі зміщенням акценту з візуалізації кінцевого результату
проєктування на сам процес досягнення мети і аргументацією причин
прийняття рішень. Розглянуто структурні компоненти case study,
переваги і недоліки, характерні для тематичного дослідження. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
case study |
uk_UA |
dc.subject |
тематичне дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
портфоліо |
uk_UA |
dc.subject |
графічний дизайнер |
uk_UA |
dc.subject |
дизайн-проєктування |
uk_UA |
dc.subject |
проєктування об’єктів дизайну |
uk_UA |
dc.title |
Застосування case study при формуванні портфоліо графічного дизайнера |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |