Abstract:
Подано результати аналізу потенціалу застосування case study при
формуванні портфоліо графічного дизайнера. Узагальнено, що case study є
ефективною маркетинговою стратегією зміцнення довіри, притаманною
для різних сфер діяльності, що зосереджена на внутрішніх процесах, як на
проблемі, так і на споживачеві. Case study розглядається як вид презентації
в портфоліо виконаних графічним дизайнером проєктів для демонстрації
потенційному клієнту шляху вирішення проблеми під час проєктування
об’єкту дизайну, зі зміщенням акценту з візуалізації кінцевого результату
проєктування на сам процес досягнення мети і аргументацією причин
прийняття рішень. Розглянуто структурні компоненти case study,
переваги і недоліки, характерні для тематичного дослідження.