Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Ігрові технології як засіб професійної підготовки майбутніх викладачів польської мови

Show simple item record

dc.contributor.author Доня, В. А.
dc.date.accessioned 2025-01-22T17:51:08Z
dc.date.available 2025-01-22T17:51:08Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 378.016:811.162.1’243’221’272’42
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10778
dc.description Доня В. А. Ігрові технології як засіб професійної підготовки майбутніх викладачів польської мови / В. А. Доня // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2024. - № 5 (364), листопад. – С. 108-114. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається роль ігрових технологій у процесі навчання студентів як засіб їх професійної підготовки. Аналіз охоплює сучасний етап розвитку освітніх технологій і окреслює історичний аспект формування ігрових технологій і впровадження їх в освітній процес, демонструючи розвиток цього поняття протягом століть. Також розкривається й аналізується дефініція поняття «ігрові технології», охоплюючи її зміст і функції в навчальному процесі. Окрім того, виділені основні етапи підготовки та впровадження ігрових технологій на заняттях з іноземної мови. У статті акцентується на тому, що використання тієї чи тієї гри залежить насамперед від педагогічної мети та результатів, яких необхідно досягти. Виокремлено основні завдання гри. Надаються та розглядаються підходи до класифікації ігрових технологій, спираючись на різноманітні критерії: за формою, метою, за типом завдань, за типом розвитку мовленнєвих здібностей тощо. Детально описується на конкретних прикладах, яким чином ігрові технології впливають на формування професійної компетентності та яке їхнє місце у процесі навчання. Значні переваги використання цих технологій полягають у високому рівні вмотивованості та зацікавленості з боку студентів, розвитку вміння швидко адаптуватися до заданих умов, зміні ролі викладача та студента, їхніх взаємин під час занять. Окрім того, зазначено труднощі, що можуть виникнути в навчальномупроцесі в разі використання ігрових технологій, а також засоби для запобігання таким.Подальші дослідження за темою будуть стосуватись конкретних ігрових технологій і їхнього впливу на професійну компетентність студентів, розроблення власних ігор і застосування їх на практиці. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject ігрові технології uk_UA
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject польська мова uk_UA
dc.title Ігрові технології як засіб професійної підготовки майбутніх викладачів польської мови uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account