Abstract:
У статті розкрито підходи до використання цифрових засобів навчання у фаховій підготовці майбутніх магістрів освіти за спеціальностями галузі 01 Освіта/Педагогіка. З’ясовано, що широке коло наукових досліджень з підготовки майбутніх магістрів освіти ґрунтується на концептуальних засадах застосування інформаційно-комунікаційних технологій у освітньому процесі. Цей факт зумовлений цифровізацією усіх сфер суспільного життя, у т. ч. освітньої галузі. Зроблено висновок, що більшість дослідників говорить про використання цифрових
засобів навчання як потужних інструментів підвищення якості освітнього процесу та всебічного розвитку особистості здобувача. Обґрунтовано доцільність використання різноманітних цифрових засобів навчання в умовах дистанційного формату освіти. Зокрема, використання сервісів та платформ для синхронного та асинхронного видів дистанційного навчання, а також інтерактивних презентацій, навчальних ігор, сервісів для створення он-лайн ребусів та кросводів, анімацій, відео тощо на різних етапах навчального заняття у закладах вищої освіти дозволяє досягнути широкого кола дидактичних завдань фахової підготовки майбутніх магістрів
освіти, серед яких найбільш значущими є забезпечення доступу до різних освітніх онлайн-ресурсів; розвиток творчих та інтелектуальних здібностей студентів засобами веб-технологій та постійне професійне зростання з метою оволодіння високим рівнем цифрової грамотності. Резюмовано, що інтенсифікація процесу професійної підготовки майбутніх магістрів освіти до роботи в цифровому освітньому просторі, опанування ними найсучаснішими цифровими технологіями та засобами навчання для впровадження у своїй майбутній професійній діяльності
є актуальною для подальших теоретико-практичних розвідок.
Description:
Яковенко Г. Р. Використання цифрових засобів навчання у фаховій підготовці майбутніх магістрів освіти / Г. Р Яковенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2024. - № 5 (364), листопад. – С. 145-151.