Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Підготовка майбутнього вихователя до ознайомлення дітей із суспільним довкіллям

Show simple item record

dc.contributor.author Варяниця, Л. О.
dc.date.accessioned 2025-01-22T12:24:19Z
dc.date.available 2025-01-22T12:24:19Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 37.011.3-051:502-053
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10767
dc.description Варяниця Л. О. Підготовка майбутнього вихователя до ознайомлення дітей із суспіль- ним довкіллям / Л. О. Варяниця // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2024. - № 5 (364), листопад. – С. 29-36. uk_UA
dc.description.abstract Підготовка майбутніх вихователів до ознайомлення дітей із суспільним довкіллям є актуальною темою в контексті сучасної дошкільної освіти. Під час соціалізації діти набувають базові знання про навколишнє середовище, соціальні взаємозв’язки й культурні цінності, що формують їхню особистість і поведінку. Метою наукової статті є дослідження підготовки майбутнього вихователя до ознайомлення дітей із суспільним довкіллям. Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх вихователів до ознайомлення дітей із суспільним довкіллям. У статті розглянуто основні підходи до підготовки вихователів, а саме традиційний, компетентнісний, інтерактивний і культурологічний підходи. У сучасному світі, який постійно змінюється, суспільне довкілля стає все більш складним і різноманітним, тому майбутнім вихователям потрібно бути готовими до викликів, що виникають під час навчання дітей соціальних навичок. У межах дослідження визначено ефективні методики інтеграції суспільних знань у навчальний процес (проєктна діяльність, рольові ігри, дискусії, екскурсії, використання інформаційних технологій), а також розроблено рекомендації для вдосконалення підготовки майбутніх вихователів. Особливу увагу приділено специфіці підготовки вихователів в умовах воєнного стану, що вимагає не лише теоретичних знань, але й практичних навичок, що допоможуть вихователю ефективно працювати з дітьми, їхніми батьками та колегами. Забезпечення психологічного комфорту, адаптація навчальних програм, розвиток соціальних навичок, робота з батьками та спеціалізоване навчання є ключовими аспектами підготовки вихователів в умовах сучасних викликів. Перспективи подальших досліджень полягають у розробленні й апробації конкретних освітніх модулів, спрямованих на підготовку вихователів до роботи в умовах воєнного стану, а також у вивченні довгострокового впливу таких програм на якість дошкільної освіти в Україні. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject підготовка вихователів uk_UA
dc.subject суспільне довкілля uk_UA
dc.subject дошкільна освіта uk_UA
dc.subject інтеграція знань uk_UA
dc.subject педагогічні методики uk_UA
dc.title Підготовка майбутнього вихователя до ознайомлення дітей із суспільним довкіллям uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account