Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкових класів до організації групової навчальної діяльності учнів

Show simple item record

dc.contributor.author Зубцова, Ю. Є.
dc.contributor.author Лагутіна, Т. Ф.
dc.date.accessioned 2025-01-22T12:16:46Z
dc.date.available 2025-01-22T12:16:46Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 378.093.5.011.3-051:373.3]:373.3.091.31-059.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10765
dc.description Зубцова Ю. Є. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкових класів до організації групової навчальної діяльності учнів / Ю. Є. Зубцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2024. - № 5 (364), листопад. – С. 45-52. uk_UA
dc.description.abstract У статті визначено актуальність підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації групової навчальної діяльності учнів в контексті запровадження Концептуальних засад реформування середньої освіти «Нова українська школа» та Державного стандарту початкової освіти. Зазначено, що групова форма навчальної діяльності дозволяє забезпечити безпосередній контакт між усіма учнями, сприяє утвердженню моральних цінностей і норм взаємодії та співпраці, спонукає до самостійного планування та координування учнями пізнавальної діяльності. Авторами уточнено поняття «готовність майбутнього вчителя до групової форми організації пізнавальної діяльності молодших школярів», яке розуміється як інтегративна особистісна якість, що передбачає наявність сприятливого мотиваційно-ціннісного ставлення до групової роботи та володіння ефективними способами її організації. Визначено й охарактеризовано відповідні критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний) і показники такої готовності. Обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкових класів до організації групової навчальної діяльності учнів, як-от: мотивація студентів до вивчення особливостей групової форми організації пізнавальної діяльності та застосування командної роботи під час практики; збагачення змісту підготовки теоретичними знаннями про особливості організації групової форми навчання; формування практичних умінь застосування групової форми організації пізнавальної діяльності під час практичних занять та педагогічної практики; застосування групових форм організації пізнавальної діяльності під час навчальних занять у закладі вищої освіти. Авторами наголошено, що у процесі професійної підготовки у здобувачів потрібно сформувати: позитивне ставлення до групової форми навчання; систему знань про різноманітні форми організації пізнавальної діяльності та, зокрема, технології, методи, прийоми групової роботи; навички та вміння застосовувати ці знання у практичній діяльності; особистісно-професійні якості, які необхідні для організації групової роботи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів uk_UA
dc.subject групова форма організації пізнавальної діяльності uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.title Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкових класів до організації групової навчальної діяльності учнів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account