Abstract:
У статті проаналізовано сучасний стан формування готовності до надання долікарської медичної допомоги в майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту. Обґрунтовано, що підготовку майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до надання долікарської допомоги доцільно представити у формі структурно-логічної схеми, методологічною основою для побудови якої виступає компетентнісний підхід.
Показано, що на формування готовності до надання долікарської допомоги в актуальних освітніх програмах зазвичай спрямована окрема навчальна дисципліна. Доцільним і можливим є спрямування на формування готовності до надання долікарської допомоги декількох освітніх компонентів, серед яких можуть бути практики та курсові роботи.
Доведено, що для підвищення якості освітнього процесу в контексті формування готовності до надання долікарської допомоги є доцільним урахування результатів неформального навчання, зокрема різноманітних курсів, спрямованих на формування компетентності з базової підтримки життєдіяльності та надання допомоги в екстрених ситуаціях. Результати такого неформального навчання можуть бути зараховані під час оцінювання навчальних практик.Сформульовані вище положення знайшли відображення у структурно-логічній схемі підго-
товки майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до надання долікарської допомоги, яка відображає послідовність етапів формування необхідних компетенцій, що відрізняються один від одного передусім освітніми завданнями.
Результати перевірки припущення про ефективність освітнього процесу, організованого відповідно до цієї структурно-логічної схеми, – тема наших майбутніх досліджень.
Description:
Марамуха Н. П. Структурно-логічна схема підготовки майбутніх бакалаврів фізичної
культури і спорту до надання долікарської допомоги / Н. П. Марамуха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2024. - № 5 (364), листопад. – С. 53-63.