Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Інтегративний підхід до проблеми творчого мислення дитини з особли- вими освітніми потребами

Show simple item record

dc.contributor.author Звєкова, В. К.
dc.date.accessioned 2025-01-22T10:23:38Z
dc.date.available 2025-01-22T10:23:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 376
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10761
dc.description Звєкова В. К. Інтегративний підхід до проблеми творчого мислення дитини з особливими освітніми потребами / В. К. Звєкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2024. - № 5 (364), листопад. – С. 78-85. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено інтегративний підхід до розвитку творчого мислення в дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Автором визначено основні теоретичні підходи, які лежать в основі цього методу, зокрема культурно-історичний підхід, теорії компенсації й адаптації, а також корекційно-розвивальні методики. Творче мислення є однією із ключових складових частин гармонійного розвитку особистості, яка є успішною в соціалізації й адаптації в суспільстві. Для дітей з особливими освітніми потребами (ООП) формування творчого мислення стає особливо актуальним, оскільки воно допомагає їм подолати бар’єри, зумовлені специфікою розвитку. Інтегративний підхід у роботі з такими процедурами забезпечує взаємодію різних фахівців, що забезпечує всебічну підтримку і розвиток. Інтегративний підхід до розвитку творчого мислення дітей з особливими освітніми потребами є ефективним інструментом для досягнення успішної соціалізації й адаптації таких дітей у суспільстві. Міждисциплінарна співпраця та використання адаптованих методів навчання сприяють розвитку творчих здібностей, що є ключовим аспектом гармонійного розвитку особистості. Проведено емпіричне дослідження, спрямоване на оцінювання ефективності міждисциплінарного підходу, що включає арттерапію, музикотерапію й інтерактивні навчальні засоби, на розвиток творчого мислення дітей з особливими освітніми потребами. Результати показали значне підвищення рівня творчої активності та креативного мислення в дітей. Висвітлено важливість індивідуалізації навчання та залучення різних фахівців до процесу розвитку творчих здібностей. У статті також представлено перспективи подальших досліджень, зокрема, розширення дослідницької бази, розроблення нових методик і вивчення довготривалих ефектів розвитку інтелекту. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject інтегративний підхід uk_UA
dc.subject творче мислення uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject арттерапія uk_UA
dc.subject музикотерапія uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.title Інтегративний підхід до проблеми творчого мислення дитини з особли- вими освітніми потребами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account