| dc.contributor.author | Чжан, Лі. | |
| dc.date.accessioned | 2025-01-21T16:33:39Z | |
| dc.date.available | 2025-01-21T16:33:39Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.091.3:004]:78-051(043.5) | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10755 | |
| dc.description | Чжан Лі. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва / Лі. Чжан // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2024. — №3. — C. 88-94. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена вирішенню однієї з актуальних проблем сучасної педагогіки вищої школи, пов’язаної з формуванням професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Мета статті полягала у вивченні можливостей інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва. Було наголошено на тому, що безумовними перевагами використання ІКТ у професійній підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва є підвищення мотивації студентів через залучення до інтерактивного та цікавого контенту; зручність і доступність навчальних матеріалів незалежно від місцезнаходження студентів; можливість індивідуалізувати процес навчання під конкретні потреби кожного студента; автоматизація рутинних процесів (оцінювання, підготовка завдань), що дозволяє викладачам більше зосереджуватися на педагогічній діяльності.На основі конкретних прикладів автор доводить, що можливості інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес здійснюються у трьох напрямках: а) безпосереднє використання ІКТ під час викладання дисциплін фахової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у ЗВО; б) розробка додаткових модулів до деяких дисциплін фахової підготовки студентів, які знайомили би майбутніх викладачів музичного мистецтва з можливостями використання ІКТ у їхній подальшій професійно-педагогічній діяльності; в) розробка та впровадження в освітній процес ЗВО спецкурсу «ІКТ у професійно-педагогічній діяльності вчителя музичного мистецтва», головна мета якого полягала би у формуванні професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва шляхом застосування засобів ІКТ. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | професійно-педагогічна компетентність | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вчителі музичного мистецтва | uk_UA |
| dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології навчання | uk_UA |
| dc.subject | інтеграція | uk_UA |
| dc.title | Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |