dc.contributor.author |
Чжан, Лі. |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-21T16:33:39Z |
|
dc.date.available |
2025-01-21T16:33:39Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.091.3:004]:78-051(043.5) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10755 |
|
dc.description |
Чжан Лі. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування
професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва / Лі. Чжан // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2024. — №3. — C. 88-94. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена вирішенню однієї з актуальних проблем сучасної педагогіки вищої школи, пов’язаної з формуванням професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Мета статті полягала у вивченні можливостей інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва.
Було наголошено на тому, що безумовними перевагами використання ІКТ у професійній підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва є підвищення мотивації студентів через залучення до інтерактивного
та цікавого контенту; зручність і доступність навчальних матеріалів незалежно від місцезнаходження студентів; можливість індивідуалізувати процес навчання під конкретні потреби кожного студента; автоматизація рутинних процесів (оцінювання, підготовка завдань), що дозволяє викладачам більше зосереджуватися
на педагогічній діяльності.На основі конкретних прикладів автор доводить, що можливості інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес здійснюються у трьох напрямках: а) безпосереднє використання ІКТ під час викладання дисциплін фахової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у ЗВО; б) розробка додаткових модулів до деяких дисциплін фахової підготовки студентів, які знайомили би майбутніх викладачів музичного мистецтва з можливостями використання ІКТ у їхній подальшій професійно-педагогічній
діяльності; в) розробка та впровадження в освітній процес ЗВО спецкурсу «ІКТ у професійно-педагогічній діяльності вчителя музичного мистецтва», головна мета якого полягала би у формуванні професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва шляхом застосування засобів ІКТ. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
професійно-педагогічна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі музичного мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології навчання |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.title |
Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |