Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва

Show simple item record

dc.contributor.author Чжан, Лі.
dc.date.accessioned 2025-01-21T16:33:39Z
dc.date.available 2025-01-21T16:33:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 378.091.3:004]:78-051(043.5)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10755
dc.description Чжан Лі. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва / Лі. Чжан // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2024. — №3. — C. 88-94. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена вирішенню однієї з актуальних проблем сучасної педагогіки вищої школи, пов’язаної з формуванням професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Мета статті полягала у вивченні можливостей інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва. Було наголошено на тому, що безумовними перевагами використання ІКТ у професійній підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва є підвищення мотивації студентів через залучення до інтерактивного та цікавого контенту; зручність і доступність навчальних матеріалів незалежно від місцезнаходження студентів; можливість індивідуалізувати процес навчання під конкретні потреби кожного студента; автоматизація рутинних процесів (оцінювання, підготовка завдань), що дозволяє викладачам більше зосереджуватися на педагогічній діяльності.На основі конкретних прикладів автор доводить, що можливості інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес здійснюються у трьох напрямках: а) безпосереднє використання ІКТ під час викладання дисциплін фахової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у ЗВО; б) розробка додаткових модулів до деяких дисциплін фахової підготовки студентів, які знайомили би майбутніх викладачів музичного мистецтва з можливостями використання ІКТ у їхній подальшій професійно-педагогічній діяльності; в) розробка та впровадження в освітній процес ЗВО спецкурсу «ІКТ у професійно-педагогічній діяльності вчителя музичного мистецтва», головна мета якого полягала би у формуванні професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва шляхом застосування засобів ІКТ. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject професійно-педагогічна компетентність uk_UA
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології навчання uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.title Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account