Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Когнітивно-прагматична роль проеєктного методу в професійно- орієнтованому навчанні англійської мови майбутніх дошкільних вихователів

Show simple item record

dc.contributor.author Ємельянова, Д. В.
dc.date.accessioned 2025-01-21T16:16:28Z
dc.date.available 2025-01-21T16:16:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 372.881.111.1 : 373.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10753
dc.description Ємельянова Д. В. Когнітивно-прагматична роль проеєктного методу в професійно- орієнтованому навчанні англійської мови майбутніх дошкільних вихователів / Д. В. Ємельянова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2024. — №3. — C. 69-74. uk_UA
dc.description.abstract Інтеграція української освіти у світовий простір призвела до затребуваності іншомовного спілкування. Статус lingua franca (найбільш поширена мова) в сучасному світі набула англійська мова. У варіативній частині «Положення Базового компонента дошкільної освіти» окреслено переорієнтацію дошкільної освіти на включення до неї іноземної мови (далі ІМ) і результати освітньої діяльності за цим напрямом. Обґрунтування необхідності впровадження раннього навчання ІМ обговорюється на сторінках наукових журналів як українськими, так і зарубіжними вченими. У працях дослідників доведено доцільність дошкільної іншомовної освіти дітей, зокрема англомовної, її позитивний вплив на розвиток інтелектуального й емоційного інтелекту дитини. Метою експериментально-дослідної роботи, результати якої наводяться в статті, стало впровадження професійно-орієнтованого підходу навчання англійської мови студентів 1-го та 2-го курсів денної форми навчання спеціальності 012 (Дошкільна освіта) факультету дошкільної педагогіки і психології державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» із застосуванням проєктного методу. Теми проєктів акцентовані на практичне використання ігрових методів під час навчання англійської мови дошкільнят. Для створення проєктів застосовувалися такі інтернет-сайти: «Мульти Мупсик», Fun English, Learn English Kids, у яких містяться веселі й цікаві відеоуроки, а також відеохостинг YouTube, на якому дуже багато мультфільмів англійською мовою. Бесіди зі студентами, спостереження за їх роботою над проєктами свідчило про те, що вони набули необхідних знань і навичок з організації уроків англійської мови із застосуванням інтернет-ресурсів: ігор, мультфільмів та карток. Впровадження розроблених проєктів під час проходження педагогічної практики і в майбутній професійній діяльності дасть студентам можливість зробити уроки з англійської мови в дитячому садку цікавими, спрямованими на розвиток особистості дошкільнят, на активізацію мовлення, що сприятиме їх психічному, розумовому й соціальному розвитку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject майбутні дошкільні вихователі uk_UA
dc.subject англійська мова uk_UA
dc.subject професійно-орієнтоване навчанні uk_UA
dc.subject метод проектів uk_UA
dc.title Когнітивно-прагматична роль проеєктного методу в професійно- орієнтованому навчанні англійської мови майбутніх дошкільних вихователів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account