Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Використання елементів гейміфікації в процесі дистанційного навчання здобувачів вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Козуб, Г. О.
dc.contributor.author Козуб, В. Ю.
dc.contributor.author Бондаренко, Л. І.
dc.contributor.author Бобень, І. Ю.
dc.date.accessioned 2025-01-17T14:39:47Z
dc.date.available 2025-01-17T14:39:47Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 378: 004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10718
dc.description Козуб Г. О. Використання елементів гейміфікації в процесі дистанційного навчання здобувачів вищої освіти / Г. О. Козуб, В. Ю. Козуб, Л. І. Бондаренко та ін. // Освіта та педагогічна наука. – 2024. — №2 (186). — C. 38-50. uk_UA
dc.description.abstract У роботі розглянуто різні наукові погляди на гейміфікацію та ігрові технології в українській освіті, особливу увагу приділено впровадженню актуальних ігрових форм співпраці зі студентами в період змін у українській освіті, зокрема в освітньому процесі під час воєнного стану. Дослідження засвідчило, що гейміфікація та ігрові технології можуть позитивно впливати на розвиток особистості здобувача освіти, мотивацію до навчання, взаємини всередині студентської спільноти, академічну успішність, а також здобуття необхідних знань і навичок для майбутнього розвитку та кар’єри. Результати дослідження підкреслюють корисність упровадження гейміфікації та ігрових технологій в освітній процес закладу вищої освіти. Наведено приклади успішної практики з упровадження технології гейміфікації в сучасну вищу освіту через створення нових гейміфікованих дидактичних додатків. Робота демонструє свідчення про якісну трансформацію в освітній процес ігрових технологій та елементів гейміфікації при використанні Moodle у дистанційному навчанні при застосуванні методу коучингу та проведенні занять з фізики. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject ігрові технології uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject Moodle uk_UA
dc.subject глосарій uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.title Використання елементів гейміфікації в процесі дистанційного навчання здобувачів вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account