dc.contributor.author |
Козуб, Г. О. |
|
dc.contributor.author |
Козуб, В. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Бондаренко, Л. І. |
|
dc.contributor.author |
Бобень, І. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-17T14:39:47Z |
|
dc.date.available |
2025-01-17T14:39:47Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378: 004 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10718 |
|
dc.description |
Козуб Г. О. Використання елементів гейміфікації в процесі дистанційного навчання здобувачів вищої освіти / Г. О. Козуб, В. Ю. Козуб, Л. І. Бондаренко та ін. // Освіта та педагогічна наука. – 2024. — №2 (186). — C. 38-50. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі розглянуто різні наукові погляди на гейміфікацію та ігрові технології в українській освіті, особливу увагу приділено впровадженню актуальних ігрових форм співпраці зі студентами в період змін у українській освіті, зокрема в
освітньому процесі під час воєнного стану. Дослідження засвідчило, що гейміфікація та ігрові технології можуть позитивно впливати на розвиток особистості
здобувача освіти, мотивацію до навчання, взаємини всередині студентської спільноти, академічну успішність, а також здобуття необхідних знань і навичок для
майбутнього розвитку та кар’єри. Результати дослідження підкреслюють корисність упровадження гейміфікації та ігрових технологій в освітній процес закладу вищої освіти. Наведено приклади успішної практики з упровадження технології гейміфікації в сучасну вищу освіту через створення нових гейміфікованих дидактичних додатків. Робота демонструє свідчення про якісну трансформацію в освітній процес ігрових технологій та елементів гейміфікації при використанні Moodle у дистанційному навчанні при застосуванні методу коучингу та проведенні занять з фізики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
гейміфікація |
uk_UA |
dc.subject |
ігрові технології |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
Moodle |
uk_UA |
dc.subject |
глосарій |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.title |
Використання елементів гейміфікації в процесі дистанційного навчання здобувачів вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |