| dc.contributor.author | Козуб, Г. О. | |
| dc.contributor.author | Козуб, В. Ю. | |
| dc.contributor.author | Бондаренко, Л. І. | |
| dc.contributor.author | Бобень, І. Ю. | |
| dc.date.accessioned | 2025-01-17T14:39:47Z | |
| dc.date.available | 2025-01-17T14:39:47Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.other | УДК 378: 004 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10718 | |
| dc.description | Козуб Г. О. Використання елементів гейміфікації в процесі дистанційного навчання здобувачів вищої освіти / Г. О. Козуб, В. Ю. Козуб, Л. І. Бондаренко та ін. // Освіта та педагогічна наука. – 2024. — №2 (186). — C. 38-50. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У роботі розглянуто різні наукові погляди на гейміфікацію та ігрові технології в українській освіті, особливу увагу приділено впровадженню актуальних ігрових форм співпраці зі студентами в період змін у українській освіті, зокрема в освітньому процесі під час воєнного стану. Дослідження засвідчило, що гейміфікація та ігрові технології можуть позитивно впливати на розвиток особистості здобувача освіти, мотивацію до навчання, взаємини всередині студентської спільноти, академічну успішність, а також здобуття необхідних знань і навичок для майбутнього розвитку та кар’єри. Результати дослідження підкреслюють корисність упровадження гейміфікації та ігрових технологій в освітній процес закладу вищої освіти. Наведено приклади успішної практики з упровадження технології гейміфікації в сучасну вищу освіту через створення нових гейміфікованих дидактичних додатків. Робота демонструє свідчення про якісну трансформацію в освітній процес ігрових технологій та елементів гейміфікації при використанні Moodle у дистанційному навчанні при застосуванні методу коучингу та проведенні занять з фізики. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
| dc.subject | ігрові технології | uk_UA |
| dc.subject | мотивація | uk_UA |
| dc.subject | Moodle | uk_UA |
| dc.subject | глосарій | uk_UA |
| dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
| dc.subject | освітній процес | uk_UA |
| dc.title | Використання елементів гейміфікації в процесі дистанційного навчання здобувачів вищої освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |