Abstract:
У статті представлено сучасні наукові підходи до визначення поняття «ін-
дивідуальний стиль професійної діяльності майбутніх фахівців», сутнісні характеристики індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх фахівців та напрями його формування в умовах цифровізації вищої освіти.
З урахуванням сутності понять «індивідуалізація», «професійна індивідуальність» досліджуваний феномен розглядається як складник професіоналізації майбутніх фахівців на етапі навчання в закладах вищої освіти, що пов’язаний із необхідністю врахування особистісних можливостей та здібностей студентів, розвитку особистості засобами навчально-професійної діяльності.
Визначено основні напрями цифровізації вищої освіти. Розкрито потенціал дистанційної форми навчання (зокрема, на основі платформи Moodlt) у забезпеченні індивідуальної освітньої траєкторії студентів, що передбачає врахування темпу та стилю навчальної діяльності здобувачів вищої освіти, навичок самоорганізації та самоосвіти. Доведено значущість неформальної та інформальної освіти в контексті формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх фахівців.