Abstract:
Реформування сучасної освіти передбачає оновлення навчальних технологій, зокрема впровадження інформаційно-комунікативних технологій відповідно до вимог часу. Доведено, що інформатизація освіти передбачає наявність концепції, специфічної управлінської та педагогічної діяльності, упровадження інформаційних методів навчання. Розгляд проблеми управління інформатизацією закладу освіти в науковому дискурсі надає можливість виявити суттєві характеристики досліджуваного процесу. Дослідження проблеми управління інформатизацією закладу освіти через науковий дискурс дозволяє деталізувати основні управ-
лінські процеси та визначити найбільш ефективні з них. Доцільність управління інформатизацією закладу освіти підтверджено сучасним змінами в життєдіяльності людини, що зумовлені поширенням інформаційно-комунікативних технологій навчання.
У статті розкрито сутнісні характеристики управління інформатизацією закладу освіти, до яких віднесено такі: планування процесів інформатизації закладу освіти; розвиток планування процесів інформатизації закладу освіти; розвиток інформаційного потенціалу закладу освіти; упровадження інформаційно-комунікативних технологій в управлінську та педагогічну діяльність; забезпечення необхідної матеріальної бази закладу освіти; забезпечення якості освіти за допомогою інформаційних технологій навчання; здійснення моніторингу процесів інформатизації закладу освіти; оцінювання стану інформатизації закладу освіти. З’ясовано, що під сутністю управління інформатизацією закладу освіти маємо розуміти створення нормативних, організаційних, кадрових, педагогічних умов, що забезпечують якість освітніх послуг за допомогою інформаційно-комунікативних технологій навчання. Управління інформатизацією закладу освіти становить систему управлінських операцій, які мають забезпечити підготовку особистості до діяльності в інформаційному суспільстві.