Abstract:
У статті висвітлено аспекти впровадження хмарних технологій в освітньому
процесі закладу вищої освіти, які сьогодні суттєво змінюють освіту, формуючи новітні підходи. Вони революціонізували спосіб взаємодії студентів і викладачів з інформацією та співпраці один з одним. Хмарні технології дозволяють користувачам отримувати доступ до інформації та програмного забезпечення з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету, і перетворили традиційні аудиторії на інтерактивні та спільні навчальні простори. Розглянуто низку переваг у застосуванні хмарних технологій студентами, зокрема: безперешкодний доступ до навчальних
матеріалів; спільна співпраця над груповими проєктами та завданнями в режимі онлайн; формування навичок командної роботи та комунікації; економія коштів; можливості резервного копіювання та керування даними і т.п. А також окреслено й недоліки. Представлено позитивні сторони хмарних технологій для професійної діяльності викладачів ЗВО, які дозволяють ділитися матеріалами курсу зі студентами, співпрацювати над планами занять, оцінювати рівень навчальних досягнень і відстежувати прогрес студентів у режимі реального часу,
визначати слабкі місця та надавати індивідуальний зворотний зв’язок для коригування власної стратегії навчання, щоб краще задовольняти потреби студентів.