dc.description.abstract |
У статті проведено порівняльний аналіз педагогічних ідей відомого українського
педагога, практика Бориса Івановича Коротяєва з концепцією Нової української школи. Виявлено, що багато аспектів, відображених у концепції, перегукуються з провідними ідеями вченого. Зокрема такі, як: педагогічна творчість, розвиток гармонійної особистості, дитиноцентризм, виховання мислячої та самостійної особистості, культ читання, педагогіка партнерства, реформування мети освіти та системи оцінювання й контролю, автономія шкіл.
Педагогічні ідеї Бориса Коротяєва спрямовані на формування здорової, творчої особистості з урахуванням усіх її життєвих потреб, яка б працювала на благо собі, Батьківщині і суспільству загалом. Його педагогічна система співзвучна з ключовою реформою НУШ, основним напрямом якої є також збереження цінно-
стей дитинства, гуманізація навчання, особистісний підхід, створення комфортного навчально-предметного середовища, яке сприяє вияву творчості дітей.
Стислий огляд окремих ідей педагога підтверджує своєчасність і значущість
науково-педагогічного доробку вченого і спонукає до адаптації інших новаторських ідей, що можуть стати надійним підґрунтям побудови національної освіти та
розвитку нової української школи. |
uk_UA |