Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Шляхи подолання освітніх витрат у закладах дошкільної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Варяниця, Л. О.
dc.date.accessioned 2024-11-14T12:49:37Z
dc.date.available 2024-11-14T12:49:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 37.014.09(477)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10576
dc.description Варяниця Л. О. Шляхи подолання освітніх витрат у закладах дошкільної освіти / Л. О. Варяниця // Інноваційна педагогіка. – 2023. – Вип. 64, т. 2. – С. 148-153. uk_UA
dc.description.abstract Метою даної статті є вивчення і аналіз шляхів подолання освітніх втрат у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану. Для досягнення цієї мети в процесі дослідження були виконані наступні завдання: розглянуто поняття «освітні втрати» та визначено основні компоненти поняття; досліджено чинники, що викликають освітні втрати; визначено ключові шляхи та стратегії, які сприяють подоланню цих освітніх втрат. Для вивчення даної проблематики були використані наступні загальнонаукові методи пізнання: критичний аналіз наукової літератури з теми дослідження для всебічного розуміння проблеми; індуктивний та дедуктивний метод для формулювання конкретних висновків і рекомендацій на основі теоретичного аналізу. Зазначено, що сьогодні сфера дошкільної освіти стикається із великими викликами та проблемами, що потребують негайного вирішення. У світлі цих викликів і втрат, важливо визначити та вивчити шляхи подолання проблем в дошкільній освіті, сприяючи створенню сприятливого середовища для наймолодших членів нашого суспільства. Відмічено, що основними чинниками, які зумовили освітні втрати в системі дошкільної освіти України є: порушення принципу доступності дошкільної освіти; послаблення або відсутність психологічної, медичної, методичної та інформаційної підтримки; відтік кадрів із дошкільних закладів; відсутність своєчасної підтримки розвитку дитини у сенситивні періоди. Зауважено, що в умовах воєнного стану важливо створити безпечне та підтримуюче середовище для дітей в дошкільних закладах, забезпечити їм психологічну, медичну та методичну підтримку і усунути кадрові проблеми для надання якісної дошкільної освіти. У висновку зазначено, що подолання освітніх втрат у дошкільних закладах в умовах воєнного стану потребує докладних дій та співпраці всіх учасників освітнього процесу, спрямованих на створення безпечного та підтримуючого середовища для дітей та забезпечення якісної дошкільної освіти в умовах викликів, які виникають внаслідок повномасштабного вторгнення. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject освітні втрати uk_UA
dc.subject дошкільна освіта uk_UA
dc.subject вплив війни на освіту uk_UA
dc.subject стратегії подолання втрат uk_UA
dc.subject забезпечення якості освіти uk_UA
dc.title Шляхи подолання освітніх витрат у закладах дошкільної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account