Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Цифрові технології: ефективний засіб соціально-емоційного навчання в умовах невизначеного часу

Show simple item record

dc.contributor.author Шпеко, А. А.
dc.date.accessioned 2024-09-27T12:34:26Z
dc.date.available 2024-09-27T12:34:26Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 373.3.091.33-027.22:004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10431
dc.description Шпеко А. А. Цифрові технології: ефективний засіб соціально-емоційного навчання в умовах невизначеного часу / А. А. Шпеко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2023. - № 5 (359), грудень. – С. 55-66. uk_UA
dc.description.abstract У статті наголошено, що соціально-емоційне навчання є вагомим складником будь-якої форми здобуття початкової освіти, що сприяє вихованню громадян, здатних до плідної взаємодії та розуміння себе й інших, заохочує робити добрі вчинки. Схарактеризовано ключові зміни та потреби в освітньому процесі закладу вищої освіти в умовах невизначеного часу. Представлено та проаналізовано результати анкетування здобувачів освіти спеціальності 013 Початкова освіта факультету дошкільної, початкової освіти і мистецтв Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, що дало змогу розглянути підходи до розуміння терміна СЕН, описати рівень сприйняття та готовності майбутніх учителів початкових класів до впровадження соціально-емоційного навчання, зокрема, шляхом використання цифрових технологій. У результаті дослідження виявлено бажання студентів пізнавати теоретичні основи та практики СЕН, розробляти авторські вправи цифрового формату, розвивавати власні соціально-емоційні навички, проходити курси неформальної освіти з цього напряму для збагачення педагогічного досвіду. Також аналіз результатів зафіксував високі показники ввічливості з боку викладачів та студентів, прагнення до участі у проведенні релаксаційних хвилинок під час освітнього процесу у вишах. Зазначено, що можливості соціально-емоційного розвитку розширюються разом із цифровими технологіями, адже використання вчителями цифрових інструментів та матеріалів, інтерактивних методів сприяє розвитку учнівських навичок, необхідних для досягнення успіху у сучасному світі. Сформульовано методичні рекомендації щодо впровадження елементів соціально-емоційного навчання в цифровий освітній простір університету. Продемонстровано реалізацію ефективного використання методів та засобів навчання у ЗВО на основі відкритого процесу обміну знаннями та досвідом, партнерської взаємодії. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» uk_UA
dc.subject соціально-емоційне навчання uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.subject майбутні вчителі початкових класів uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject невизначений час uk_UA
dc.title Цифрові технології: ефективний засіб соціально-емоційного навчання в умовах невизначеного часу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account