dc.description.abstract |
У статті розглянута проблема педагогічного моделювання методичної компетентності майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури і спорту – під час їх професійної підготовки. Здійснено аналіз праць вітчизняних та іноземних науковців щодо педагогічного моделювання методичної компетентності у майбутніх офіцерів, військових фахівців, а також фахівців фізичної культури і спорту. Визначено й обґрунтовано суть понять «моделювання» і «модель» у сучасній психолого-педагогічній науці. Доведено, що педагогічне моделювання допомагає
наочно відобразити мету, завдання, методологічні підходи, компоненти, функції, критерії та показники діагностування рівнів сформованості методичної компетентності, а також з’ясувати зв’язки між ними. З’ясовано, що моделювання формування методичної компетентності у майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури і спорту – є складним педагогічним процесом, який передбачає використання певних методологічних підходів: компетентнісного, аксіологічного, системного, контекстного і суб’єктно-діяльнісного. Розроблено та обґрунтовано педагогічну модель формування методичної компетентності
у майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури і спорту – у ВВНЗ, визначено її структуру, виокремлено її основні блоки та їх складники.
З огляду на специфіку фахової діяльності, сучасні реалії, які постають перед майбутнім офіцером, та його посадові компетенції, виокремлено такі основні блоки педагогічної моделі формування методичної компетентності майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури і спорту – під час їх професійної підготовки: цільово-методологічний, смислово-функціональний, суб’єктний, діагностувально-корегувальний та результативний. |
uk_UA |