Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічне моделювання формування методичної компетентності в майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури та спорту – під час їх професійної підготовки

Show simple item record

dc.contributor.author Кирпенко, Є. В.
dc.date.accessioned 2024-09-27T09:28:21Z
dc.date.available 2024-09-27T09:28:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 378.14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10425
dc.description Кирпенко Є. В. Педагогічне моделювання формування методичної компетентності в майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури та спорту – під час їх професійної підготовки / Є. В. Кирпенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2023. - № 5 (359), грудень. – С. 25-35. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянута проблема педагогічного моделювання методичної компетентності майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури і спорту – під час їх професійної підготовки. Здійснено аналіз праць вітчизняних та іноземних науковців щодо педагогічного моделювання методичної компетентності у майбутніх офіцерів, військових фахівців, а також фахівців фізичної культури і спорту. Визначено й обґрунтовано суть понять «моделювання» і «модель» у сучасній психолого-педагогічній науці. Доведено, що педагогічне моделювання допомагає наочно відобразити мету, завдання, методологічні підходи, компоненти, функції, критерії та показники діагностування рівнів сформованості методичної компетентності, а також з’ясувати зв’язки між ними. З’ясовано, що моделювання формування методичної компетентності у майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури і спорту – є складним педагогічним процесом, який передбачає використання певних методологічних підходів: компетентнісного, аксіологічного, системного, контекстного і суб’єктно-діяльнісного. Розроблено та обґрунтовано педагогічну модель формування методичної компетентності у майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури і спорту – у ВВНЗ, визначено її структуру, виокремлено її основні блоки та їх складники. З огляду на специфіку фахової діяльності, сучасні реалії, які постають перед майбутнім офіцером, та його посадові компетенції, виокремлено такі основні блоки педагогічної моделі формування методичної компетентності майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури і спорту – під час їх професійної підготовки: цільово-методологічний, смислово-функціональний, суб’єктний, діагностувально-корегувальний та результативний. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» uk_UA
dc.subject методична компетентність uk_UA
dc.subject педагогічна модель uk_UA
dc.subject моделювання uk_UA
dc.subject майбутній офіцер uk_UA
dc.subject фахівець фізичної культури та спорту uk_UA
dc.title Педагогічне моделювання формування методичної компетентності в майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури та спорту – під час їх професійної підготовки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account