Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Аналіз теоретичних засад самоосвітньої діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Самко, А. М.
dc.date.accessioned 2024-09-27T09:14:45Z
dc.date.available 2024-09-27T09:14:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 374.7:378.12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10422
dc.description Самко А. М. Аналіз теоретичних засад самоосвітньої діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / А. М. Самко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2023. - № 5 (359), грудень. – С. 7-14. uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлено результати наукового дослідження з проблеми самоосвітньої діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти. Наголошено на актуальності теми дослідження, що зумовлена необхідністю використання самоосвіти як інструменту для самореалізації, самоактуалізації та самовдосконалення науково-педагогічних працівників ЗВО. Зазначено, що самоосвітню діяльність науково-педагогічних працівників ЗВО доцільно розглядати як невід’ємний складник їхнього професійного розвитку. Висвітлено різні підходи до визначення понять «самоосвіта», «самоосвітня діяльність». Викладено авторське визначення самоосвітньої діяльності науково-едагогічних працівників закладів вищої освіти. На основі аналізу наукових джерел уточнено сутність самоосвітньої діяльності науково-педагогічних працівників ЗВО. Здійснено ґрунтовний аналіз змісту, структури, характерних ознак, функцій самоосвітньої діяльності, а також її особливостей. Виокремлено основні принципи самоосвітньої діяльності науково-педагогічних працівників ЗВО. Підсумовано, що для здійснення самоосвітньої діяльності науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти мають усвідомлювати особистісну та суспільну значущість своєї самоосвітньої діяльності, мати ціннісні орієнтації, мотивацію та внутрішню потребу в систематичному оновленні та збагаченні фахових знань, розвивати емоційно-вольові механізми подолання труднощів, а також володіти комплексом самоосвітніх умінь. Визначено перспективні напрями подальших наукових досліджень – з’ясування ролі мотиваційного складника у здійсненні самоосвітньої діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» uk_UA
dc.subject самоосвіта uk_UA
dc.subject самоосвітня діяльність uk_UA
dc.subject професійний розвиток uk_UA
dc.subject науково-педагогічні працівники uk_UA
dc.subject заклади вищої освіти uk_UA
dc.title Аналіз теоретичних засад самоосвітньої діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account