Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Інформаційне забезпечення процесів формування, оцінювання корпоративної репута- ції: теоретико-прикладний аспект

Show simple item record

dc.contributor.author Озарко, К. С.
dc.contributor.author Хомів, О. В.
dc.date.accessioned 2024-09-23T15:56:09Z
dc.date.available 2024-09-23T15:56:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 32.019.51: 005.7
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10400
dc.description Озарко К. С. Інформаційне забезпечення процесів формування, оцінювання корпоративної репутації: теоретико-прикладний аспект / К. С. Озарко, О. В. Хомів // Економічний вісник Донбасу : наук. журн. / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2023. – №3 (73). – С. 82-87. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність роботи полягає в тому, що у сучасних умовах господарювання все важливішу роль відіграють репутація бізнесу (корпоративна репутація), репутація бренду тощо. В статті зазначено, що високоефективне застосування механізмів впливу репутації саме на основні (ключові) індикатори рівня ефективності діяльності підприємства за умов високої конкуренції (за рахунок євроінтеграційних процесів, відкритості, глобалізації економіки тощо) дозволятиме отримувати і утримувати в подальшій діяльності вагомі конкурентні переваги. Ці напрямки впливу не підлягатимуть швидкому наслідуванню конкурентами. Вони підвищуватимуть рівень лояльності споживачів, партнерів, посередників, інвесторів, співробітників, органів влади тощо. Констатовано, що репутація (її рівень) розглядається матеріальною цінністю. Світові провідні компанії реально розглядають позитивний імідж саме у активах власних балансів. Саме тому перед вітчизняними українськими підприємствами все частіше та актуальніше постає завдання щодо визначення рівня їх репутації. Це важливо задля управління нею, формування високого довірчого рівня стейкхолдерів. Одним із ключових напрямків розвитку даного процесу і виступає формування системи репутаційного менеджменту на базі індикативного управління. Лише поєднуючи кількісні та якісні методи оцінювання корпоративної репутації можливо досягнути оптимального результату. В статті запропоновано структуру індикаторів для оцінювання рівня репутаційної активності підприємств, сформовано основні етапи формування системи репутаційного менеджменту на базі індикативного управління. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» uk_UA
dc.subject інформація uk_UA
dc.subject інформаційне забезпечення uk_UA
dc.subject індикатори uk_UA
dc.subject репутація uk_UA
dc.subject репутаційний менеджмент uk_UA
dc.subject оцінювання репутації uk_UA
dc.title Інформаційне забезпечення процесів формування, оцінювання корпоративної репута- ції: теоретико-прикладний аспект uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account