dc.contributor.author |
Докучаєва, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-23T12:27:06Z |
|
dc.date.available |
2024-09-23T12:27:06Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10388 |
|
dc.description |
Докучаєва В. В. Когнітивістика як трансдисциплінарна основа освітнього інжинірингу / В. В. Докучаєва // Інновації педагогічної освіти в умовах викликів сьогодення :
монографія / за наук. ред. С. Я. Харченка. К. : Талком, 2019. – С. 29-51. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Автор статті з’ясовує сутність та структуру когнітивістики, як нової галузі знання, що надає підстав для обґрунтування ролі й можливостей застосування технології
проектування інноваційних педагогічних систем у виконанні процедур освітнього інжинірингу. Доведено, що технологія проектування інноваційних педагогічних систем, з огляду на її міждисциплінарний генезис, у структурі когнітивістики є
приналежною до рівня когнітології (тобто, загальнотеоретичного), чим і уможливлюється подання технології проектування як універсального, стратегічного,
трандисциплінарно орієнтованого інструменту освітнього інжинірингу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
когнітивістика |
uk_UA |
dc.subject |
когнітологія |
uk_UA |
dc.subject |
міждисциплінарний синтез |
uk_UA |
dc.subject |
трансдисциплінарна стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
освітній інжиніринг |
uk_UA |
dc.subject |
технологія проектування інноваційних педагогічних систем |
uk_UA |
dc.subject |
метод Паттерн |
uk_UA |
dc.title |
Когнітивістика як трансдисциплінарна основа освітнього інжинірингу |
uk_UA |
dc.type |
Book chapter |
uk_UA |