| dc.contributor.author | Докучаєва, В. В. | |
| dc.date.accessioned | 2024-09-23T12:27:06Z | |
| dc.date.available | 2024-09-23T12:27:06Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10388 | |
| dc.description | Докучаєва В. В. Когнітивістика як трансдисциплінарна основа освітнього інжинірингу / В. В. Докучаєва // Інновації педагогічної освіти в умовах викликів сьогодення : монографія / за наук. ред. С. Я. Харченка. К. : Талком, 2019. – С. 29-51. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Автор статті з’ясовує сутність та структуру когнітивістики, як нової галузі знання, що надає підстав для обґрунтування ролі й можливостей застосування технології проектування інноваційних педагогічних систем у виконанні процедур освітнього інжинірингу. Доведено, що технологія проектування інноваційних педагогічних систем, з огляду на її міждисциплінарний генезис, у структурі когнітивістики є приналежною до рівня когнітології (тобто, загальнотеоретичного), чим і уможливлюється подання технології проектування як універсального, стратегічного, трандисциплінарно орієнтованого інструменту освітнього інжинірингу. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | когнітивістика | uk_UA |
| dc.subject | когнітологія | uk_UA |
| dc.subject | міждисциплінарний синтез | uk_UA |
| dc.subject | трансдисциплінарна стратегія | uk_UA |
| dc.subject | освітній інжиніринг | uk_UA |
| dc.subject | технологія проектування інноваційних педагогічних систем | uk_UA |
| dc.subject | метод Паттерн | uk_UA |
| dc.title | Когнітивістика як трансдисциплінарна основа освітнього інжинірингу | uk_UA |
| dc.type | Book chapter | uk_UA |