Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Когнітивістика як трансдисциплінарна основа освітнього інжинірингу

Show simple item record

dc.contributor.author Докучаєва, В. В.
dc.date.accessioned 2024-09-23T12:27:06Z
dc.date.available 2024-09-23T12:27:06Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10388
dc.description Докучаєва В. В. Когнітивістика як трансдисциплінарна основа освітнього інжинірингу / В. В. Докучаєва // Інновації педагогічної освіти в умовах викликів сьогодення : монографія / за наук. ред. С. Я. Харченка. К. : Талком, 2019. – С. 29-51. uk_UA
dc.description.abstract Автор статті з’ясовує сутність та структуру когнітивістики, як нової галузі знання, що надає підстав для обґрунтування ролі й можливостей застосування технології проектування інноваційних педагогічних систем у виконанні процедур освітнього інжинірингу. Доведено, що технологія проектування інноваційних педагогічних систем, з огляду на її міждисциплінарний генезис, у структурі когнітивістики є приналежною до рівня когнітології (тобто, загальнотеоретичного), чим і уможливлюється подання технології проектування як універсального, стратегічного, трандисциплінарно орієнтованого інструменту освітнього інжинірингу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject когнітивістика uk_UA
dc.subject когнітологія uk_UA
dc.subject міждисциплінарний синтез uk_UA
dc.subject трансдисциплінарна стратегія uk_UA
dc.subject освітній інжиніринг uk_UA
dc.subject технологія проектування інноваційних педагогічних систем uk_UA
dc.subject метод Паттерн uk_UA
dc.title Когнітивістика як трансдисциплінарна основа освітнього інжинірингу uk_UA
dc.type Book chapter uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account