Abstract:
Автор статті з’ясовує сутність та структуру когнітивістики, як нової галузі знання, що надає підстав для обґрунтування ролі й можливостей застосування технології
проектування інноваційних педагогічних систем у виконанні процедур освітнього інжинірингу. Доведено, що технологія проектування інноваційних педагогічних систем, з огляду на її міждисциплінарний генезис, у структурі когнітивістики є
приналежною до рівня когнітології (тобто, загальнотеоретичного), чим і уможливлюється подання технології проектування як універсального, стратегічного,
трандисциплінарно орієнтованого інструменту освітнього інжинірингу.
Description:
Докучаєва В. В. Когнітивістика як трансдисциплінарна основа освітнього інжинірингу / В. В. Докучаєва // Інновації педагогічної освіти в умовах викликів сьогодення :
монографія / за наук. ред. С. Я. Харченка. К. : Талком, 2019. – С. 29-51.