| dc.contributor.author | Докучаєва, В. В. | |
| dc.date.accessioned | 2024-09-23T12:20:23Z | |
| dc.date.available | 2024-09-23T12:20:23Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.issn | 978-617-8016-09-8 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.013.42(477)(02) | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10387 | |
| dc.description | Докучаєва В. В. Сучасний науково-педагогічний дискурс у вирішенні освітніх проблем / В. В. Докучаєва // Сучасний науково-педагогічний дискурс у вирішенні освітніх проблем: кол. монографія / Харченко С. Я. та ін.; за наук. ред. Харченка С. Я.; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка», Старобільск. – К. : Талком, 2021. – С. 314-330. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Автор статті, через з’ясування сутності поняття «імпрувмент», вивчає можливості його використання як інструменту інноватизації освітнього простору й обґрунтовує доцільність застосування для процедур імпрувменту технології проєктування інноваційних педагогічних систем. У площині спільного та розбіжностей досліджуються категорії «зміна» та «інновація». Піддається аналізу взаємовз’язок понять «управління змінами» й «управління проєктами». З’ясовується роль фреймворку у процесах управління змінами, інноватизації, організаційного проєктування. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | uk_UA |
| dc.subject | імпрувмент | uk_UA |
| dc.subject | інноватизація | uk_UA |
| dc.subject | управління змінами | uk_UA |
| dc.subject | організаційний розвиток | uk_UA |
| dc.subject | системна технологія втручання | uk_UA |
| dc.subject | реінжиніринг | uk_UA |
| dc.subject | фреймворк | uk_UA |
| dc.subject | технологія проєктування | uk_UA |
| dc.title | Імпрувмент як інструмент інноватизації освітнього простору | uk_UA |
| dc.type | Book chapter | uk_UA |