dc.contributor.author |
Докучаєва, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-23T12:20:23Z |
|
dc.date.available |
2024-09-23T12:20:23Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.issn |
978-617-8016-09-8 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.013.42(477)(02) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10387 |
|
dc.description |
Докучаєва В. В. Сучасний науково-педагогічний дискурс у вирішенні освітніх проблем / В. В. Докучаєва // Сучасний науково-педагогічний дискурс у вирішенні освітніх проблем: кол. монографія / Харченко С. Я. та ін.; за наук. ред. Харченка С. Я.; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка», Старобільск. – К. : Талком, 2021. – С. 314-330. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Автор статті, через з’ясування сутності поняття «імпрувмент», вивчає можливості його використання як інструменту інноватизації освітнього простору й
обґрунтовує доцільність застосування для процедур імпрувменту
технології проєктування інноваційних педагогічних систем. У площині спільного та розбіжностей досліджуються категорії «зміна» та «інновація». Піддається аналізу взаємовз’язок понять «управління змінами» й «управління проєктами». З’ясовується
роль фреймворку у процесах управління змінами, інноватизації,
організаційного проєктування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.subject |
імпрувмент |
uk_UA |
dc.subject |
інноватизація |
uk_UA |
dc.subject |
управління змінами |
uk_UA |
dc.subject |
організаційний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
системна технологія втручання |
uk_UA |
dc.subject |
реінжиніринг |
uk_UA |
dc.subject |
фреймворк |
uk_UA |
dc.subject |
технологія проєктування |
uk_UA |
dc.title |
Імпрувмент як інструмент інноватизації освітнього простору |
uk_UA |
dc.type |
Book chapter |
uk_UA |