Abstract:
Автор статті, через з’ясування сутності поняття «імпрувмент», вивчає можливості його використання як інструменту інноватизації освітнього простору й
обґрунтовує доцільність застосування для процедур імпрувменту
технології проєктування інноваційних педагогічних систем. У площині спільного та розбіжностей досліджуються категорії «зміна» та «інновація». Піддається аналізу взаємовз’язок понять «управління змінами» й «управління проєктами». З’ясовується
роль фреймворку у процесах управління змінами, інноватизації,
організаційного проєктування.
Description:
Докучаєва В. В. Сучасний науково-педагогічний дискурс у вирішенні освітніх проблем / В. В. Докучаєва // Сучасний науково-педагогічний дискурс у вирішенні освітніх проблем: кол. монографія / Харченко С. Я. та ін.; за наук. ред. Харченка С. Я.; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка», Старобільск. – К. : Талком, 2021. – С. 314-330.