dc.contributor.author |
Докучаєва, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-23T11:22:05Z |
|
dc.date.available |
2024-09-23T11:22:05Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10385 |
|
dc.description |
Докучаєва В. В. Проектування як інструмент інноватизації освітнього простору / В. В. Докучаєва // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної
конференції (Харків, 12грудня 2019 р.) / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. –
Харків : «Мітра», 2020. – С. 127-131. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано таке сучасне явище, як інноватизація, визначено
її сутність, структуру й дефініційний ряд. Спираючись на досвід розробки
концепції проектування інноваційних педагогічних систем, авторка через наукову
рефлексію окремих її положень доводить доцільність використання технології
проектування інноваційних педагогічних систем саме як інструменту
інноватизації в освітньому просторі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інноватизація |
uk_UA |
dc.subject |
інноваціонізація |
uk_UA |
dc.subject |
інновативність |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційність |
uk_UA |
dc.subject |
інструмент інноватизації |
uk_UA |
dc.subject |
онцепція проектування |
uk_UA |
dc.subject |
технологія проектування і |
uk_UA |
dc.title |
Проектування як інструмент інноватизації освітнього простору |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |