Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Проектування як інструмент інноватизації освітнього простору

Show simple item record

dc.contributor.author Докучаєва, В. В.
dc.date.accessioned 2024-09-23T11:22:05Z
dc.date.available 2024-09-23T11:22:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10385
dc.description Докучаєва В. В. Проектування як інструмент інноватизації освітнього простору / В. В. Докучаєва // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 12грудня 2019 р.) / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : «Мітра», 2020. – С. 127-131. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано таке сучасне явище, як інноватизація, визначено її сутність, структуру й дефініційний ряд. Спираючись на досвід розробки концепції проектування інноваційних педагогічних систем, авторка через наукову рефлексію окремих її положень доводить доцільність використання технології проектування інноваційних педагогічних систем саме як інструменту інноватизації в освітньому просторі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject інноватизація uk_UA
dc.subject інноваціонізація uk_UA
dc.subject інновативність uk_UA
dc.subject інноваційність uk_UA
dc.subject інструмент інноватизації uk_UA
dc.subject онцепція проектування uk_UA
dc.subject технологія проектування і uk_UA
dc.title Проектування як інструмент інноватизації освітнього простору uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account