| dc.contributor.author | Докучаєва, В. В. | |
| dc.date.accessioned | 2024-09-23T11:22:05Z | |
| dc.date.available | 2024-09-23T11:22:05Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10385 | |
| dc.description | Докучаєва В. В. Проектування як інструмент інноватизації освітнього простору / В. В. Докучаєва // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 12грудня 2019 р.) / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : «Мітра», 2020. – С. 127-131. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано таке сучасне явище, як інноватизація, визначено її сутність, структуру й дефініційний ряд. Спираючись на досвід розробки концепції проектування інноваційних педагогічних систем, авторка через наукову рефлексію окремих її положень доводить доцільність використання технології проектування інноваційних педагогічних систем саме як інструменту інноватизації в освітньому просторі. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | інноватизація | uk_UA |
| dc.subject | інноваціонізація | uk_UA |
| dc.subject | інновативність | uk_UA |
| dc.subject | інноваційність | uk_UA |
| dc.subject | інструмент інноватизації | uk_UA |
| dc.subject | онцепція проектування | uk_UA |
| dc.subject | технологія проектування і | uk_UA |
| dc.title | Проектування як інструмент інноватизації освітнього простору | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |