Abstract:
У статті проаналізовано таке сучасне явище, як інноватизація, визначено
її сутність, структуру й дефініційний ряд. Спираючись на досвід розробки
концепції проектування інноваційних педагогічних систем, авторка через наукову
рефлексію окремих її положень доводить доцільність використання технології
проектування інноваційних педагогічних систем саме як інструменту
інноватизації в освітньому просторі.
Description:
Докучаєва В. В. Проектування як інструмент інноватизації освітнього простору / В. В. Докучаєва // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної
конференції (Харків, 12грудня 2019 р.) / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. –
Харків : «Мітра», 2020. – С. 127-131.