dc.contributor.author |
Докучаєва, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-18T10:32:22Z |
|
dc.date.available |
2024-09-18T10:32:22Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.012.001.76 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10382 |
|
dc.description |
Докучаєва В. В. Проєктувальний потенціал освітнього середовища в умовах його диверсифікації / В. В. Докучаєва // Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету : [збірник]. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 36. – С. 186-190. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Уперше автором статті досліджується вплив процесу диверсифікації на проєктувальний потенціал сучасного освітнього середовища. З цією метою з’ясовується сутність понять «проєктувальний потенціал
середовища», «диверсифікація».
У межах розвитку концепції проєктування інноваційних педагогічних систем оновлено провідні ознаки систем цього класу, з позиції аналізу впливу диверсифікації – як на зазначені характеристики, так і на проєктувальний потенціал, у цілому. Як чинник підвищення останнього, визначено процедуру освітнього реінжинірингу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
проєктувальний потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
освітній простір |
uk_UA |
dc.subject |
світнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
диверсифікація |
uk_UA |
dc.subject |
роблемний локус розвитку інноваційної педагогічної системи |
uk_UA |
dc.subject |
сутнісні характеристики інноваційної педагогічної системи |
uk_UA |
dc.title |
Проєктувальний потенціал освітнього середовища в умовах його диверсифікації |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |