| dc.contributor.author | Докучаєва, В. В. | |
| dc.date.accessioned | 2024-09-18T10:32:22Z | |
| dc.date.available | 2024-09-18T10:32:22Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.012.001.76 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10382 | |
| dc.description | Докучаєва В. В. Проєктувальний потенціал освітнього середовища в умовах його диверсифікації / В. В. Докучаєва // Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету : [збірник]. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 36. – С. 186-190. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Уперше автором статті досліджується вплив процесу диверсифікації на проєктувальний потенціал сучасного освітнього середовища. З цією метою з’ясовується сутність понять «проєктувальний потенціал середовища», «диверсифікація». У межах розвитку концепції проєктування інноваційних педагогічних систем оновлено провідні ознаки систем цього класу, з позиції аналізу впливу диверсифікації – як на зазначені характеристики, так і на проєктувальний потенціал, у цілому. Як чинник підвищення останнього, визначено процедуру освітнього реінжинірингу. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | проєктувальний потенціал | uk_UA |
| dc.subject | освітній простір | uk_UA |
| dc.subject | світнє середовище | uk_UA |
| dc.subject | диверсифікація | uk_UA |
| dc.subject | роблемний локус розвитку інноваційної педагогічної системи | uk_UA |
| dc.subject | сутнісні характеристики інноваційної педагогічної системи | uk_UA |
| dc.title | Проєктувальний потенціал освітнього середовища в умовах його диверсифікації | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |