Abstract:
Уперше автором статті досліджується вплив процесу диверсифікації на проєктувальний потенціал сучасного освітнього середовища. З цією метою з’ясовується сутність понять «проєктувальний потенціал
середовища», «диверсифікація».
У межах розвитку концепції проєктування інноваційних педагогічних систем оновлено провідні ознаки систем цього класу, з позиції аналізу впливу диверсифікації – як на зазначені характеристики, так і на проєктувальний потенціал, у цілому. Як чинник підвищення останнього, визначено процедуру освітнього реінжинірингу.
Description:
Докучаєва В. В. Проєктувальний потенціал освітнього середовища в умовах його диверсифікації / В. В. Докучаєва // Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету : [збірник]. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 36. – С. 186-190.