| dc.contributor.author | Докучаєва, В. В. | |
| dc.date.accessioned | 2024-09-18T10:27:48Z | |
| dc.date.available | 2024-09-18T10:27:48Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10381 | |
| dc.description | Докучаєва В. В. Інжиніринг як інструмент дослідження в галузі освіти / В. В. Докучаєва // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 20-21 травня 2022 р.) / за ред. Боярської-Хоменко А. В., Попової О. В. ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків, 2022. – С. 23-26. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті автор на підставі визначення суті поняття інжинірингу досліджує можливості його застосування як наукового методу, а також обґрунтовує доцільність використання інструментів означеного способу для технологій наукового дослідження в освітній галузі. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | інжиніринг | uk_UA |
| dc.subject | проєктування | uk_UA |
| dc.subject | методологія | uk_UA |
| dc.subject | технологія проєктування | uk_UA |
| dc.subject | інноваційна педагогічна система | uk_UA |
| dc.subject | процедура наукового дослідження | uk_UA |
| dc.subject | галузь освіти | uk_UA |
| dc.title | Інжиніринг як інструмент дослідження в галузі освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |