Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Інжиніринг як інструмент дослідження в галузі освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Докучаєва, В. В.
dc.date.accessioned 2024-09-18T10:27:48Z
dc.date.available 2024-09-18T10:27:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10381
dc.description Докучаєва В. В. Інжиніринг як інструмент дослідження в галузі освіти / В. В. Докучаєва // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 20-21 травня 2022 р.) / за ред. Боярської-Хоменко А. В., Попової О. В. ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків, 2022. – С. 23-26. uk_UA
dc.description.abstract У статті автор на підставі визначення суті поняття інжинірингу досліджує можливості його застосування як наукового методу, а також обґрунтовує доцільність використання інструментів означеного способу для технологій наукового дослідження в освітній галузі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject інжиніринг uk_UA
dc.subject проєктування uk_UA
dc.subject методологія uk_UA
dc.subject технологія проєктування uk_UA
dc.subject інноваційна педагогічна система uk_UA
dc.subject процедура наукового дослідження uk_UA
dc.subject галузь освіти uk_UA
dc.title Інжиніринг як інструмент дослідження в галузі освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account