dc.contributor.author |
Докучаєва, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-18T10:27:48Z |
|
dc.date.available |
2024-09-18T10:27:48Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10381 |
|
dc.description |
Докучаєва В. В. Інжиніринг як інструмент дослідження в галузі освіти / В. В. Докучаєва // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 20-21 травня 2022 р.) / за ред. Боярської-Хоменко А. В., Попової О. В. ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків, 2022. – С. 23-26. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті автор на підставі визначення суті поняття інжинірингу
досліджує можливості його застосування як наукового методу, а також
обґрунтовує доцільність використання інструментів означеного способу для
технологій наукового дослідження в освітній галузі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інжиніринг |
uk_UA |
dc.subject |
проєктування |
uk_UA |
dc.subject |
методологія |
uk_UA |
dc.subject |
технологія проєктування |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна педагогічна система |
uk_UA |
dc.subject |
процедура наукового дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
галузь освіти |
uk_UA |
dc.title |
Інжиніринг як інструмент дослідження в галузі освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |