Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Вплив дистаційного навчання на формування професійної компетентності майбутніх педагогів до роботи в початковій школі

Show simple item record

dc.contributor.author Докучаєва, В. В.
dc.contributor.author Тесленко, Т. В.
dc.date.accessioned 2024-08-28T11:25:54Z
dc.date.available 2024-08-28T11:25:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 378.1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10352
dc.description Докучаєва В. В. Вплив дистаційного навчання на формування професійної компетентності майбутніх педагогів до роботи в початковій школі / В. В. Докучаєва, Т. В. Тесленко // Інноваційна педагогіка. – 2023. – Вип. 58. Том 1. – С. 65-69. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена висвітленню впливу дистанційного навчання на формування професійної компетентності майбутніх педагогів до роботи в початковій школі. Актуальність статті зумовлена необхідністю формування професійної компетентності, яка визначена у Професійному стандарті за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)». Визначено, що для формування професійної компетентності майбутніх педагогів до роботи у початковій школі в умовах дистанційного навчання використовують інформаційно- освітнє середовище закладів освіти, електронні навчальні та системні комплекси, персональні веб-сторінки, блоги та веб-квести, а також хмарні технології, пошукові системи, соціальні сервіси. Встановлено, що професійна компетентність майбутнього педагога початкової школи включає мовно-комунікативну компетентність, предметно-методичну компетентність, інформаційно-цифрову компетентність, психологічну компетентність, емоційну-етичну компетентність, компетентність педагогічного партнерства, інклюзивну компетентність, здоров’язбережувальну компетентність, проєктувальну компетентність, прогностичну компетентність, організаційну компетентність, оцінювально-аналітичну компетентність, інноваційну компетентність та рефлексивну компетентність. Встановлено, що важливим інструментом дистанційного навчання у ЗВО майбутніх педагогів початкової школи у ході формування у них професійної компетентності є використання соціальних медіа, а також різних дистанційних платформ, зокрема Moodle, Microsoft Teams, Zoom, Google Meet, Skype, WhatsApp, Viber, Telegram, Email, ClassDojo, Сlasstime, Kahoot, LearningApps.org тощо. З’ясовано, що професійна компетентність майбутнього педагога до роботи у початковій школі – це поєднання особистісних якостей, знання загальної культури та кваліфікації, уміння, системного володіння та гармонійного включення в педагогічну діяльність задля досягнення оптимальних результатів в професійній діяльності у початковій школі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject педагог uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject дистанційна платформа uk_UA
dc.title Вплив дистаційного навчання на формування професійної компетентності майбутніх педагогів до роботи в початковій школі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account