dc.description.abstract |
Стаття присвячена розгляду завдань, які стоять перед вчителем трудового навчання у SТЕМ-орієнтованому пiдхoдi до навчання, дається визначення SТЕМ-освіти, відзначається, що залучення учнів у SТЕМ може впивати на розвиток таки навичок: співробітництво, комунікативність, творчість, критичне мислення.
Також в статті визначається, що особливою формою наскрізного SТЕМ-навчання є інтегровані уроки і саме прикладна спрямованість предмету -"Трудове навчання” дозволяє знайти безліч тем для проведення бінарних уроків і інтеграції знань з різних предметів для вирішення практичних завдань, які можуть розглядатись на уроках трудового навчання.
В статті вказується, що однією з основних форм наскрізного SТЕМ-навчання є дослідно-проектна діяльність, розглядаються актуальні напрямки роботи SТЕМ-центрів, наголошується на тому, що саме вчителя трудового навчання повинні стати в авангарді створення та розвитку SТЕМ-центрів, ініціювати процес оновлення матеріальної бази, розробляти та проводити заняття по декільком напрямам роботи центру. Вони повинні постійно підвищувати власну кваліфікацію, засвоювати нові перспективні напрямки роботи, залучати учнів до дослідницької діяльності. |
uk_UA |