Abstract:
Стаття присвячена розгляду завдань, які стоять перед вчителем трудового навчання у SТЕМ-орієнтованому пiдхoдi до навчання, дається визначення SТЕМ-освіти, відзначається, що залучення учнів у SТЕМ може впивати на розвиток таки навичок: співробітництво, комунікативність, творчість, критичне мислення.
Також в статті визначається, що особливою формою наскрізного SТЕМ-навчання є інтегровані уроки і саме прикладна спрямованість предмету -"Трудове навчання” дозволяє знайти безліч тем для проведення бінарних уроків і інтеграції знань з різних предметів для вирішення практичних завдань, які можуть розглядатись на уроках трудового навчання.
В статті вказується, що однією з основних форм наскрізного SТЕМ-навчання є дослідно-проектна діяльність, розглядаються актуальні напрямки роботи SТЕМ-центрів, наголошується на тому, що саме вчителя трудового навчання повинні стати в авангарді створення та розвитку SТЕМ-центрів, ініціювати процес оновлення матеріальної бази, розробляти та проводити заняття по декільком напрямам роботи центру. Вони повинні постійно підвищувати власну кваліфікацію, засвоювати нові перспективні напрямки роботи, залучати учнів до дослідницької діяльності.
Description:
Бурдун В. В. Завдання, що стоять перед вчителем трудового навчання в реалізації STEM-освіти в загальноосвітніх навчальних закладах / В. В. Бурдун // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед.ун-т імені М. П. Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXXXIX (139). – С. 26-35.