dc.contributor.author | Григор’єва, І. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-06-25T09:27:41Z | |
dc.date.available | 2024-06-25T09:27:41Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10203 | |
dc.description | Григор’єва І. О. Особливості дитячого білінгвізму в сучасному освітньому процесі / І. О. Григор’єва // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 20–21 травня 2022 р.). – Харків, 2022. – С. 291-294. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено доробки дослідників щодо аналізу проблеми дитячого білінгвізму в сучасному світі, що охоплює майже половину дітей планети, і ця тенденція збільшується й надалі. Проаналізовано контингент дітей, які вступають на навчання до школи, визначено характеристики, що значною різноманітністю в плані їх підготовленості до засвоєння освітніх програм. Обумовлено причини, чим це визначається, причому не тільки тими відмінностями, які пов’язані з особливостями соціального середовища, що впливає на формування психіки дитини, але і наявністю в певної групи дітей відхилень у психомовленнєвому розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | білінгвізм | uk_UA |
dc.subject | мовлення | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | середовище | uk_UA |
dc.subject | відхилення | uk_UA |
dc.title | Особливості дитячого білінгвізму в сучасному освітньому процесі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |