Abstract:
У статті висвітлено доробки дослідників щодо аналізу проблеми дитячого
білінгвізму в сучасному світі, що охоплює майже половину дітей планети, і ця
тенденція збільшується й надалі. Проаналізовано контингент дітей, які
вступають на навчання до школи, визначено характеристики, що значною
різноманітністю в плані їх підготовленості до засвоєння освітніх програм.
Обумовлено причини, чим це визначається, причому не тільки тими
відмінностями, які пов’язані з особливостями соціального середовища, що впливає
на формування психіки дитини, але і наявністю в певної групи дітей відхилень у
психомовленнєвому розвитку.
Description:
Григор’єва І. О. Особливості дитячого білінгвізму в сучасному освітньому процесі / І. О. Григор’єва // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 20–21 травня 2022 р.). – Харків, 2022. – С. 291-294.