dc.contributor.author |
Сергієнко, Л. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-28T21:21:58Z |
|
dc.date.available |
2016-07-28T21:21:58Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1012 |
|
dc.description |
Психологічні передумови формування комунікативної компетентності засобами дидактичної гри / Л. В. Сергієнко // Матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції «Ціннісні пріоритети освіти у XXI столітті: інноваційний розвиток освітніх систем». – Луганськ : Альма-матер, 2007. – С. 252 – 259. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто психологічні передумови формування комунікативної компетентності студентів педагогічного коледжу засобами дидактичної гри в процесі фахової підготовки; з'ясовано зміни, які характеризують поведінку, психіку й мислення людини студентського віку з метою урахування психологічних механізмів щодо використання дидактичної гри для забезпечення високого рівня фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів, знаходження оптимальних шляхів, методів і прийомів глибокого оволодіння студентами комунікативною компетентністю на заняттях з філологічних дисциплін у педагогічному коледжі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
дидактичні ігри |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні передумови формування комунікативної компетентності засобами дидактичної гри |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |