dc.contributor.author |
Отравенко, О. |
|
dc.contributor.author |
Пелипась, Д. |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-13T08:26:15Z |
|
dc.date.available |
2024-03-13T08:26:15Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10047 |
|
dc.description |
Отравенко О. Методологія підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності / О. Отравенко, Д. Пелипась // Knowledge, Education, Law, Management. – 2022. – № 1 (45), – С. 22-29. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуті основні методологічні підходи в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності в закладах загальної середньої освіти. Нами запропоновано такі методологічні підходи: аксіологічний, креативний, соціокультурний, міждисциплінарний та системно-діяльнісний.
Аксіологічний підхід сприяє розвитку ціннісних характеристик патріота. Креативний підхід допоможе у творчій роботі спортивно-патріотичного характеру зі здобувачами загальної середньої освіти. Соціокультурний підхід надасть важливості толерантності та гуманізму в міжособистісних відносинах; випрацює повагу до інших культур. Міждисциплінарний окреслить певну лінію патріотичної підготовки, охоплюючи більшість освітніх компонентів. Системно-діяльнісний підхід має застосовуватися з опорою на культурну спадщину України, її приєднання до європейського загальнокультурного простору, збагачення культури передовим досвідом загальносвітового надбання. Дослідження сприятиме запровадженню вчителями фізичної культури національно-патріотичного, військово-патріотичного та спортивно-патріотичного виховання в заклади загальної середньої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі фізичної культури |
uk_UA |
dc.subject |
патріотизм |
uk_UA |
dc.subject |
методологія |
uk_UA |
dc.subject |
національна свідомість |
uk_UA |
dc.title |
Методологія підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |