| dc.contributor.author | Отравенко, О. | |
| dc.contributor.author | Пелипась, Д. | |
| dc.date.accessioned | 2024-03-13T08:26:15Z | |
| dc.date.available | 2024-03-13T08:26:15Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10047 | |
| dc.description | Отравенко О. Методологія підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності / О. Отравенко, Д. Пелипась // Knowledge, Education, Law, Management. – 2022. – № 1 (45), – С. 22-29. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуті основні методологічні підходи в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності в закладах загальної середньої освіти. Нами запропоновано такі методологічні підходи: аксіологічний, креативний, соціокультурний, міждисциплінарний та системно-діяльнісний. Аксіологічний підхід сприяє розвитку ціннісних характеристик патріота. Креативний підхід допоможе у творчій роботі спортивно-патріотичного характеру зі здобувачами загальної середньої освіти. Соціокультурний підхід надасть важливості толерантності та гуманізму в міжособистісних відносинах; випрацює повагу до інших культур. Міждисциплінарний окреслить певну лінію патріотичної підготовки, охоплюючи більшість освітніх компонентів. Системно-діяльнісний підхід має застосовуватися з опорою на культурну спадщину України, її приєднання до європейського загальнокультурного простору, збагачення культури передовим досвідом загальносвітового надбання. Дослідження сприятиме запровадженню вчителями фізичної культури національно-патріотичного, військово-патріотичного та спортивно-патріотичного виховання в заклади загальної середньої освіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вчителі фізичної культури | uk_UA |
| dc.subject | патріотизм | uk_UA |
| dc.subject | методологія | uk_UA |
| dc.subject | національна свідомість | uk_UA |
| dc.title | Методологія підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |