Abstract:
У статті розглянуті основні методологічні підходи в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності в закладах загальної середньої освіти. Нами запропоновано такі методологічні підходи: аксіологічний, креативний, соціокультурний, міждисциплінарний та системно-діяльнісний.
Аксіологічний підхід сприяє розвитку ціннісних характеристик патріота. Креативний підхід допоможе у творчій роботі спортивно-патріотичного характеру зі здобувачами загальної середньої освіти. Соціокультурний підхід надасть важливості толерантності та гуманізму в міжособистісних відносинах; випрацює повагу до інших культур. Міждисциплінарний окреслить певну лінію патріотичної підготовки, охоплюючи більшість освітніх компонентів. Системно-діяльнісний підхід має застосовуватися з опорою на культурну спадщину України, її приєднання до європейського загальнокультурного простору, збагачення культури передовим досвідом загальносвітового надбання. Дослідження сприятиме запровадженню вчителями фізичної культури національно-патріотичного, військово-патріотичного та спортивно-патріотичного виховання в заклади загальної середньої освіти.
Description:
Отравенко О. Методологія підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності / О. Отравенко, Д. Пелипась // Knowledge, Education, Law, Management. – 2022. – № 1 (45), – С. 22-29.