Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Використання фотографічного зображення в рекламі

Show simple item record

dc.contributor.author Продан, І.
dc.contributor.author Богучарська, Г.
dc.date.accessioned 2024-02-08T19:25:52Z
dc.date.available 2024-02-08T19:25:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 659.13:77
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10001
dc.description Продан І. Використання фотографічного зображення в рекламі / І. Продан, Г. Богучарська // Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2021. – Вип. 43, Т. 3. – С. 4-8. uk_UA
dc.description.abstract У процесі розвитку сучасної реклами зображувальні форми охоплюють усе більшу її частину. Фотографія постає однією з головних частин візуальної реклами. Унікальність фотографії полягає в тому, що вона дозволяє створити образ, який поєднує в собі художню виразність та реалізм. Завдяки новим тенденціям розвитку візуального формуються і розвиваються стильові особливості художньої фотографії у сучасній рекламній практиці.Завдяки аналізу жанрів фотозйомки виокремлено такі види рекламної фотографії: діловий портрет, інтер’єрна фотографія, предметна фотографія, іміджева фотографія та каталожна фотографія. Визначено, що метою фотографії в рекламі є привернення уваги цільової аудиторії до певного інформаційного повідомлення, яке представляє товар, послуги, а наочне представлення візуальної інформації має реалістично відображати дійсність, у якій ми живемо. У статті розглянуто аспекти рекламної фотографії, яка, на відміну від стандартного фото, представляє не тільки привабливий об’єкт для покупця, але й вирішує певні маркетингові завдання: залучає та утримує увагу, впливає на сприйняття, викликає прихильність до зображуваного об’єкта, створює бажаний образ, переконує і спонукає до дії. Визначено, що фотографічне зображення у рекламі повинно бути зрозумілим з першого погляду, націленим на певну аудиторію, має повідомляти конкретну пропозицію через зображення, бути наполегливим та емоційним. Доведено, що фотографія посідає особливе місце і відіграє важливу роль в Інтернет-рекламі. Графічні прийоми подачі рекламного повідомлення засобами інформаційно-комунікаційних технологій розширюють діапазон впливу на цільову аудиторію, адже фотоконтент швидко, зрозуміло та візуально точно доносить рекламну інформацію до споживача, яка асоціюється з певним продуктом / послугою. Визначено, що рекламний фотоконтент, як тренд сучасної комунікації, який володіє широким спектром застосування у різних соцмережах, має високий вірусний потенціал. Використання у рекламі фотографічного зображення, яке здатне наочно зацікавити глядача та рекламувати товар або послугу в найкращому візуальному ключі, ефективне завдяки доступності, універсальності, ексклюзивності, актуальності та креативності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject рекламна фотографія uk_UA
dc.subject дизайнер uk_UA
dc.subject контент uk_UA
dc.subject зображення uk_UA
dc.title Використання фотографічного зображення в рекламі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account