Abstract:
У процесі розвитку сучасної реклами зображувальні форми охоплюють усе більшу її частину. Фотографія постає однією з головних частин візуальної реклами. Унікальність фотографії полягає в тому, що вона дозволяє створити образ, який поєднує в собі художню виразність та реалізм. Завдяки новим тенденціям розвитку візуального формуються і розвиваються стильові особливості художньої фотографії у сучасній рекламній практиці.Завдяки аналізу жанрів фотозйомки виокремлено такі види рекламної фотографії: діловий портрет, інтер’єрна фотографія, предметна фотографія, іміджева фотографія та каталожна фотографія.
Визначено, що метою фотографії в рекламі є привернення уваги цільової аудиторії до певного інформаційного повідомлення, яке представляє товар, послуги, а наочне представлення візуальної інформації має реалістично відображати дійсність, у якій ми живемо. У статті розглянуто аспекти рекламної фотографії, яка, на відміну від стандартного фото, представляє не тільки привабливий об’єкт для покупця, але й вирішує певні маркетингові завдання: залучає та утримує увагу, впливає на сприйняття, викликає прихильність до зображуваного об’єкта, створює бажаний образ, переконує і спонукає до дії. Визначено, що фотографічне зображення у рекламі повинно бути зрозумілим з першого погляду, націленим на
певну аудиторію, має повідомляти конкретну пропозицію через зображення, бути наполегливим та емоційним. Доведено, що фотографія посідає особливе місце і відіграє важливу роль в Інтернет-рекламі. Графічні прийоми подачі рекламного повідомлення засобами інформаційно-комунікаційних технологій розширюють діапазон впливу на цільову аудиторію, адже фотоконтент швидко, зрозуміло та візуально точно доносить рекламну інформацію до споживача, яка асоціюється з певним продуктом / послугою.
Визначено, що рекламний фотоконтент, як тренд сучасної комунікації, який володіє широким спектром застосування у різних соцмережах, має високий вірусний потенціал. Використання у рекламі фотографічного зображення, яке здатне наочно зацікавити глядача та рекламувати товар або послугу в найкращому візуальному ключі, ефективне завдяки доступності, універсальності, ексклюзивності, актуальності та креативності.
Description:
Продан І. Використання фотографічного зображення в рекламі / І. Продан, Г. Богучарська // Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2021. – Вип. 43, Т. 3. – С. 4-8.