Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Генеза управлінського впливу на становлення позашкілля в часи незалежності України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)

Show simple item record

dc.contributor.author Ворона, Л. І.
dc.date.accessioned 2023-05-25T21:31:14Z
dc.date.available 2023-05-25T21:31:14Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other УДК 374.043
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9711
dc.description Ворона Л. І. Генеза управлінського впливу на становлення позашкілля в часи незалежності України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / Л. І. Ворона // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №3 (181), - С. 80-90. uk_UA
dc.description.abstract У статті репрезентовано аналіз формування та становлення управлінського впливу й державної освітньої політики в часи незалежності України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) щодо системи позашкілля та акцентовано увагу на значенні по- зашкільної освіти як важливого складника національної освітньої системи країни. Зазначено, що в умовах реформування національної освітньої системи позашкілля має ставати важливим складником освітньо-виховної структури кожного регіону держави, адже заклади позашкільної освіти мають суттєво доповнювати шкільну освіту, надавати кожному учню можливість визначення вподобань та реалізації своїх здібностей, інтересів і прихильності в напрямі діяльності, що в кінцевому результаті може бути основою їхньої професійної діяльності. У розвідці виділено нормативно-правову базу, що визначає напрям та тенденції освітньої політики держави, зокрема й позашкільної. Авторка виокремлює етапи формування державної політики в галузі позашкільної освіти, акцентує увагу на важливості підтримки державною владою та органами місцевого само- врядування діяльності й розвитку закладів позашкільної освіти в умовах транс- формації освітньої галузі України. Зазначено, що важливим напрямом державної політики та управлінським впливом у галузі позашкільної освіти є прийняття державних цільових програм як взаємопов’язаних завдань і заходів, спрямованих на розв’язання найважливіших проблем розвитку держави або її окремих галузей. Важливим етапом реалізації державної освітньої політики є за- твердження та виконання освітніх програм кожного регіону, що сприяють роз- витку системи позашкілля та ефективності вирішення основних освітніх завдань у розрізі реформування національної освітньої системи України. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject система позашкілля uk_UA
dc.subject позашкільна освіта uk_UA
dc.subject заклади позашкільної освіти uk_UA
dc.subject місцеве самоврядування uk_UA
dc.subject державна політика uk_UA
dc.title Генеза управлінського впливу на становлення позашкілля в часи незалежності України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account