Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Культура академічної доброчесності PhD-здобувачів: досвід Латинської Америки

Show simple item record

dc.contributor.author Кузьменко, А. О.
dc.date.accessioned 2022-12-02T07:37:26Z
dc.date.available 2022-12-02T07:37:26Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.other УДК 378
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9274
dc.description Кузьменко А. О. Культура академічної доброчесності PhD-здобувачів: досвід Латинської Америки / А. О. Кузьменко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 162-171. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито особливості вищої освіти третього рівня (професійна підготовка PhD-здобувачів) у Латинській Америці на прикладі Бразилії та Мексики. Об’єктом дослідження послугувала система якості вищої освіти Латинської Америки (Бразилії та Мексики), а її предмет – формування та ставлення до культури академічної доброчесності PhD-здобувачів у цих країнах. Мета – висвітлення імплементації провідних практик формування культури академічної доброчесності у PhD-здобувачів у країнах Латинської Америки, зокрема Бразилії та Мексики. Задачі: розглянути шляхи формування культури академічної доброчесності PhD-здобувачів на міжнародному, державному та інституційному рівнях у країнах Латинської Америки, зокрема Бразилії та Мексики. З’ясовано, що у Бразилії широко розвинена наукова діяльність та використовується базис формування академічної доброчесності за досвідом Сполучених штатів Америки, однак такі порушення, як плагіат або обман сприймаються не як прояв неетичної поведінки, а більш як порушення через необізнаність / ненавмисне запозичення. Відзначається також низький рівень успішності здобувачів вищої освіти, що також є плідним для породження нечесної поведінки. Мексика є «протилежним важелем» у досвіді культури академічної доброчесності, оскільки економічна система цієї країни має прогалини та призводить до високого рівня корумпованості, а як наслідок і прояву академічної нечесності у всіх її формах. Не зважаючи на це, у країні розуміють необхідність формування культури академічної доброчесності як фактору впливу на подальшу відповідальну та етичну діяльність майбутнього конкурентоспроможного фахівця. Тобто спостерігається циклічність: чесна поведінка здобувача освіти формує навички чесної поведінки фахівця, чесна поведінка фахівця є відсутністю корупції, зокрема в освіті. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject академічна доброчесність uk_UA
dc.subject доктор філософії uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject корупція uk_UA
dc.subject академічна нечесність uk_UA
dc.subject Мексика uk_UA
dc.subject Бразилія uk_UA
dc.subject плагіат uk_UA
dc.subject фальсифікація та фабрикація uk_UA
dc.title Культура академічної доброчесності PhD-здобувачів: досвід Латинської Америки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account