Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Ідентифікація категорії «національні ділові культури» як вихідна основа міжнародного підприємництва

Show simple item record

dc.contributor.author Чеботарьов, Є. В.
dc.date.accessioned 2021-05-12T06:06:50Z
dc.date.available 2021-05-12T06:06:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 65.012.32:338+316.347
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7906
dc.description Чеботарьов Є. В. Ідентифікація категорії «національні ділові культури» як вихідна основа міжнародного підприємництва / Є. В. Чеботарьов // Часопис економічних реформ. - 2020. - №1 (37).- С.19-25. uk_UA
dc.description.abstract Постановка проблеми. Кардинальне загострення ситуації на світових товарних, фінансових і фондових ринках призводить до критичної нестабільності міжнародного підприємництва, що підтверджує необхідність дослідження проблематики національних ділових культур. Мета дослідження – ідентифікація опорної категорії – «національні ділові культури» та розкриття її змісту. Об’єкт дослідження – вихідні гносеологічні засади аналізу та визначальні явища, котрі розкривають зміст категорії – «національні ділові культури». Методи, використані в дослідженні: єдність аналізу та синтезу, сходження від конкретного до абстрактного, метод порівняльного аналізу. Гіпотеза дослідження – національні ділові культури втілюють сукупність явищ і процесів, які є міждисциплінарними за своїм змістом, котрим присутня відтворюваність у часі та просторі з певною модифікацією в конкретних умовах. Виклад основного матеріалу: на підґрунті аналізу праць засновників теорії національних ділових культур (Г. Хофстеде, Ф. Тромпенаарса; Р. Льюїса; К. Рапая) та їх послідовників розглянуто сутність складових дослідження національних ділових культур: крос-культурного менеджменту, крос-культурних комунікацій і крос-культурного маркетингу. Кваліфіковано гносеологічні постулати-вимоги, які є необхідними задля категоріального визначення поняття «національні ділові культури»: багатосферність; детермінантні чинники формування національних ділових культур; довготривалість і відтворення національних ділових культур; властивість ідентифікації та класифікація відмінностей національних ділових культур; модифікація форм проявів національних ділових культур у межах конкретного часу. Оригінальність та практична значимість дослідження полягають у чіткій аутентифікації категорії «національні ділові культури» та виокремленні визначальних складових крос-культурного підприємництва. Висновки та перспективи подальших досліджень: національні ділові культури являють собою складне міждисциплінарне явище, котре фокусує сукупність сутнісних рис не тільки економічного змісту, а й інституціонального середовища. Першочерговими завданнями подальших розробок є проведення прикладних емпіричних досліджень щодо оцінювання національної ділової культури України. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.subject світовий ринок uk_UA
dc.subject міжнародне підприємництво uk_UA
dc.subject національні ділові культури uk_UA
dc.subject інституціональне середовище uk_UA
dc.subject крос-культурний менеджмент uk_UA
dc.subject крос-культурні комунікації uk_UA
dc.subject крос-культурний маркетинг uk_UA
dc.title Ідентифікація категорії «національні ділові культури» як вихідна основа міжнародного підприємництва uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account