Єршов, С. І.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2010)
У статті розглядається проблема формування культури здоров'я особистості в умовах інформатизації освіти з використанням сучасних інформаційних технологій за допомогою програми " Інтел Навчання для майбутнього" .
У статті розглядається вклад видатного педагога у розвиток суспільного дошкільного виховання та завдання й теоретичні засади виховної системи М. Монтессорі, з’ясовується можливість використання її спадщини у дошкільних ...
Шуліка, Л. В.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2012)
Автор надає приклади використання мультимедійних програм вчителями початкової школи для ефективного формування читацьких умінь учня початкової школи під час букварного періоду
У статті розкрито значення педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у професійній діяльності вчителя початкових класів, а також узагальнено педагогічні ідеї видатного педагога як ефективного чинника професійного зростання.
Стаття містить огляд проблем застосування інтеграції як сучасної освітньої технології у вищій освіті. Розглядається продуктивність інтеграційних процесів, їх можливості на різних рівнях побудови об’єктів інтеграції, що ...
У статті розкрито зміст поняття «інновація», визначені найбільш ефективні інноваційні технології навчання сучасного освітнього середовища. Охарактеризовані основні проблеми освітнього процесу, які необхідно розробляти і ...
У статті розглядаються основні аспекти використання інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій для дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти, які благотворно впливають на їх психофізичний розвиток.
У статті розглянуто використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів. Оновлення та реформування дошкiльної освiти в Україні потребує адекватного кадрового забезпечення, ...
У статті розглянуто інтерактивне навчання, як одну з найбільш гнучких форм включення кожного учня в роботу. Зазначено, що новітні підходи до організації навчання роблять навчально-виховний процес різноманітним, цікавим та ...
Сергієнко, Н. В.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2014)
У статті окреслено процес використання інтерактивних технологій навчання на заняттях з безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у Лисичанському педагогічному коледжі через впровадження у навчання тренінгів за програмою ...
У статті розглянуто умови застосування інтерактивних технологій
навчання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Акцентовано увагу на те, що інтерактивні технології з одного боку, актуалізують, модернізують ...
Аліфьоров, Є. О.; Шулік, Д. В.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2017)
У статті акцентовано увагу на тому, що одним з пріоритетних напрямків інформатизації суспільства є процес інформатизації освіти, який передбачає широке використання інформаційних технологій навчання. Аналіз роботи полягає ...
В статті розглядається використання комп’ютерних технологій при вивченні предметів музичного циклу: музичне виховання, хоровий спів. Надається перелік комп’ютерних програм з якими можна працювати на заняттях для збагачення ...
У статті розкрито поняття комп'ютеризованого навчання, зокрема, мультимедійні навчальні ігри, мультимедійні енциклопедії, мультимедійні навчальні програми, можливості використання інтерактивної дошки.
У статті проаналізовано впровадження у навчальних закладах інформаційних технологій, розглянуті підходи до розвитку професійної компетентності, розкрито актуальність використання та перспективи впровадження комп'ютерної ...
Сергєєва, І. Ю.; Дорошенко, І. В.(ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2013)
Використання інформаційних технологій на уроках світової літератури. Особливості сучасної системи освіти є співіснування двох стратегій організації навчання - традиційної та інноваційної.