Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості організації самостійної роботи студентів-заочників педагогічних закладів освіти в Україні (50-70-ті рр. ХХ ст.)

Show simple item record

dc.contributor.author Ковпак, О.С.
dc.date.accessioned 2019-11-29T09:52:10Z
dc.date.available 2019-11-29T09:52:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4330
dc.description Ковпак О.С.Особливості організації самостійної роботи студентів-заочників педагогічних закладів освіти в Україні (50-70-ті рр. ХХ ст.) / О.С.Ковпак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 1. - С.17-29 uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано стан та розкрито особливості організації самостійної роботи студентів-заочників педагогічних закладів освіти України в 50-70-ті рр. ХХ ст. Визначено, що важливе значення в цьому питанні відігравали наявність навчально-консультаційних пунктів, де студентам надавали методичну допомогу у міжсесійний період; виконання ними контрольних та курсових робіт, які були дієвим чинником самоосвіти і дисциплінованості студентів. Крім того, не менш важливе значення мало видання та вдосконалення навчально-методичної літератури, наявність якої допомагала студентам у самостійній роботі. На основі аналізу джерел, показано, що у визначені хронологічні межі самостійна робота студентів-заочників педагогічних навчальних закладів України зазнала якісних змін. uk_UA
dc.description.sponsorship The article analyzes the status and features of the independent work organization of correspondent students in educational institutions of education of Ukraine in the 50's and 70's of the 20th century. It is determined that the importance of the issue was due to the availability of educational and consulting points, where students were provided with methodical assistance during the inter-sessional period; the performance of control and coursework, which was an effective factor in the self-education and discipline of students. In addition, the publication and improvement of educational and methodological literature, the availability of which helped students in their own work, was equally important. Based on the analysis of the sources, it has been shown that in certain chronological boundaries the independent work of correspondent students of pedagogical educational institutions of Ukraine had qualitative changes. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject студенти-заочники uk_UA
dc.subject педагогічні заклади освіти організація самостійної роботи uk_UA
dc.subject навчально-консультаційні пункти uk_UA
dc.subject навчально-методична література uk_UA
dc.title Особливості організації самостійної роботи студентів-заочників педагогічних закладів освіти в Україні (50-70-ті рр. ХХ ст.) uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of independent work organization of correspondent students in educational institutions of education in Ukraine (50-70s of the XX century) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account