Abstract:
На основі аналізу наукової літератури схарактеризовано проблему профілактики дезадаптації курсантів молодших курсів вищих військових навчальних закладів як соціально-педагогічний феномен, визначено ключові поняття дослідження: „адаптація”, „соціальна адаптація”, „дезадаптація курсантів”, „соціально-педагогічна профілактика дезадаптації курсантів”. Розкрито сутність та особливості соціально-педагогічної профілактики дезадаптації курсантів молодших курсів ВВНЗ, які виявляються в соціальних та демографічних їхніх характеристиках та у специфічних для першого року навчання труднощах (депривація, недостатній військово-соціальний досвід, навчальна неуспішність). Теоретично обґрунтовано та розроблено систему соціально-педагогічної профілактики дезадаптації курсантів молодших курсів. Упроваджено та експериментально перевірено ефективність системи соціально-педагогічної профілактики дезадаптації курсантів молодших курсів вищих військових навчальних закладів.
Description:
Сергієнко Т. М. Соціально-педагогічна профілактика дезадаптації курсантів молодших курсів вищих військових навчальних закладів : дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка / Тетяна Миколаївна Сергієнко ; наук. кер. Михайло Михайлович Медвідь ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Х., 2018. - 477 с.