Abstract:
Розкрито методологічні засади дослідження розвитку теорії внутрішньо шкільного контролю. Здійснено аналіз сутності внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століття. Обґрунтовано періоди розвитку теорії внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століття.
Виділено періоди, тенденції та особливості розвитку теорії внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століття, а саме: розглянуто пepioд зародження авторитарної парадигми внутрішньо шкільнoгo кoнтpoлю у вiтчизнянiй пeдaгoгiцi (50-60-ті роки), пepioд зaвершення формування авторитарної парадигми внутрішньо шкільнoгo кoнтpoлю (70-80-ті роки), пepioд перегляду сутності та тeopeтикo-мeтoдoлoгiчниx ocнoв внутрішньо шкільнoгo кoнтpoлю (90 р. – початок ХХІ ст.).
Description:
Гош В. Є. Проблема внутрішньо шкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початок ХХІ століття : автореф. дис. на здобуття наук.ступ. канд. пед. наук : 13.00.06 – теорія і методика управління освітою / В. Є. Гош ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченкаˮ. – Старобільськ, 2017. - 22 с.