Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9967
Title: Крос-культурні компетентності маркетолога: зміст і проблеми формування в освітньому процесі
Authors: Чеботарьов, В.
Чеботарьов, Є.
Keywords: маркетинг
маркетинг освіти
освітній стандарт
освітньо-кваліфікаційні вимоги
Issue Date: 2021
Description: Глобалізація та інтернаціоналізація актуалізують значення формування крос-культурних компетентностей маркетологів. Для вітчизняної освітньої сфери це набуває особливої важливості у контексті опрацювання та прийняття професійного стандарту за спеціальністю 075 "Маркетинг" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. На підґрунті узагальнення європейських практик виокремлюються наукові та методичні завдання щодо реалізації відповідних освітньо-кваліфікаційних вимог при підготовці фахівців-маркетологів в Україні.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9967
Appears in Collections:Чеботарьов Вячеслав Анатолійович



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.